Sverige idag..

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Kan det finnas ett samband ?
1739775910722.png
Kan det finnas ett samband ?
Förlusterna täcks traditionsenligt i Göteborg av kommunens Parkeringsbötesbolag !
1739776006833.png
Familjer i Sverige och Danmark orkar ännu så länge inte cykla till Göteborg med barnen ?
Orsaken tilll att Liseberg går med förlust i takt med att privatbilarna ska avvecklas i Göteborg ?
Hur ska Göteborg kunna bli en cykelvänlig stad, backe upp och ner mellan "fjällen" som de heter lokalt. Cykelvänliga städer är platta.

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Och det här skiten stödjer man. Är så jävla äckligt, så måste man gå dit och lida också.
Vem kollar på detta annat än 8-12åringar och deras filterlösa föräldrar som får åse vad deras barn indoktrineras med?

Det enda värde jag får för skatteavgiften/avgiftsskatten är att jag inte är tvungen att kolla…än.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vem kollar på detta annat än 8-12åringar och deras filterlösa föräldrar som får åse vad deras barn indoktrineras med?

Det enda värde jag får för skatteavgiften/avgiftsskatten är att jag inte är tvungen att kolla…än.
Jag skulle säga att det är näst intill omöjligt om man inte är fundamentalist att hålla barnen borta från detta. Så är det i mitt fall och i mitt barns skola i alla fall, skall de vara outsidern som inte vet vad de andra pratar om eller extremisten som börjar prata samhällets degenerering med sina klasskamrater i lågstadiet?
Jag vet inte hur man skall hantera det, en av mina svåraste utmaningar som förälder rent av. 🥹

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu ska vi låtsas att det är fyrverkeriernas fel att det bombas i Sverige varje natt, vänta till lunch så har Carvalho kommit med ett utspel om förbud.

1000046178.jpg

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Nu ska vi låtsas att det är fyrverkeriernas fel att det bombas i Sverige varje natt, vänta till lunch så har Carvalho kommit med ett utspel om förbud.

View attachment 510610
När jag var ett litet barn brukade vi packa om fyrverkeripjäser för att göra kraftigare smällar. För oss var det enklare att få tag på än dynamit. Vi hade inte lärt oss att det var på kyrkogården man höll lager av dynamit då.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Blir värre när man hör intervjuade ansvariga. Jag hoppas vänner och bekanta till bl a rektorer hör, tar ställning och uppbådar civilkurage mot dessa enablers. De har alltså belönat honom med utköp, 2 ggr á en halv mille. Sådana vill jag inte ha bland bekantingarna.

Nu ska förövaren sitta inne med lön och sen ska väl JK göra det sjuka hon alltid gör.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Blir värre när man hör intervjuade ansvariga. Jag hoppas vänner och bekanta till bl a rektorer hör, tar ställning och uppbådar civilkurage mot dessa enablers. De har alltså belönat honom med utköp, 2 ggr á en halv mille. Sådana vill jag inte ha bland bekantingarna.

Nu ska förövaren sitta inne med lön och sen ska väl JK göra det sjuka hon alltid gör.
Det här landet är så jävla uppfuckat så man inte tror det är sant.

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska