Sverige idag..

Hoppas vi slipper mer skriverier om Reinfeldt nu när han tvingas lämna fjollbollsförbundet!!
I övrigt har jag inget intresse av vare sig Reinfeldt eller fjollboll!
1739433567140.png

Hoppas vi slipper mer skriverier om Reinfeldt nu när han tvingas lämna fjollbollsförbundet!!
I övrigt har jag inget intresse av vare sig Reinfeldt eller fjollboll!
View attachment 510379
Tror du?
Personligen är jag inte så brydd över att han förstör fotbollen. Jag är mer bekymrad över vad han ska ödelägga härnäst. Det är ju hans grej, förstörandet.

Någon Jan Hallenberg är besviken att JD Vance inte tycker Europa ska bli ett kalifat.

Han menar att JD Vance uttalanden visar hur lite han vet om Europa. Jag skulle säga att Jan Hallenbergs uttalanden visar hur lite han vet om Sverige.

Här har en annan nolla uttalat sig, hon säger att domstolen är oberoende.
Men Sveriges domstolar ska väl följa lagen ? Lagen som skapats av politiker ,,,,,,
1739553613286.png
Vad Vance kommenterade var ju det faktum att Sverige har eroderat iväg yttrandefriheten med lagen om hets mot folkgrupp.

Men Sveriges domstolar ska väl följa lagen ? Lagen som skapats av politiker ,,,,,,
View attachment 510424
Vad Vance kommenterade var ju det faktum att Sverige har eroderat iväg yttrandefriheten med lagen om hets mot folkgrupp.
Haha vilken jävla fjant, det var väl inget problem för politiker att tycka något i samklang med PK eliten någonsin.

Snippa-domen någon?

Jävla hycklare, tur det är en ny sheriff in town.

Underbart av SD att ligga lågt till nu och pang så är de i Kvartal och SvD samma dag, så grym tajming, Tack Wallerstein.

Nu är det bara att hoppas på Tyskland. 🖤💛♥️

View attachment 510424
It's ok when we do it

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...