Fy fan vad skönt.Hoppas vi slipper mer skriverier om Reinfeldt nu när han tvingas lämna fjollbollsförbundet!!
I övrigt har jag inget intresse av vare sig Reinfeldt eller fjollboll!
View attachment 510379
Tror du?Hoppas vi slipper mer skriverier om Reinfeldt nu när han tvingas lämna fjollbollsförbundet!!
I övrigt har jag inget intresse av vare sig Reinfeldt eller fjollboll!
View attachment 510379
Han kanske kan ta över ledandet av Svenska Freds?Tror du?
Personligen är jag inte så brydd över att han förstör fotbollen. Jag är mer bekymrad över vad han ska ödelägga härnäst. Det är ju hans grej, förstörandet.
Optimist!Han kanske kan ta över ledandet av Svenska Freds?
Tror du?
Personligen är jag inte så brydd över att han förstör fotbollen. Jag är mer bekymrad över vad han ska ödelägga härnäst. Det är ju hans grej, förstörandet.
Haha vilken jävla fjant, det var väl inget problem för politiker att tycka något i samklang med PK eliten någonsin.Här har en annan nolla uttalat sig, hon säger att domstolen är oberoende.
Men Sveriges domstolar ska väl följa lagen ? Lagen som skapats av politiker ,,,,,,
View attachment 510424
Vad Vance kommenterade var ju det faktum att Sverige har eroderat iväg yttrandefriheten med lagen om hets mot folkgrupp.
Hon måste bereda plats åt någon som inte vill eller kan. Det finns spår av kompetens i vården, då ska vi inte tillföra utbildat folk. Det är kontraproduktivt.Eller vad sägs om det här. Ska USA stötta det här landet ?
![]()
Undersköterskan Lena, 18, utvisas till Ukraina – men terroristen Faris, 18, får stanna » Samnytt
Samnytt - ocensurerade nyheter. Samnytt rapporterar om det som gammelmedia döljer.samnytt.se
Det är sådana här länkar som håller trollen/landsförrädarna tysta några dagar till, tack!Hon måste bereda plats åt någon som inte vill eller kan. Det finns spår av kompetens i vården, då ska vi inte tillföra utbildat folk. Det är kontraproduktivt.
Någon förvånad ?
![]()
Iranexperten Rouzbeh Parsi kopplas till påverkansnätverk
Läckta dokument avslöjar • Så fick Iran inflytande i västwww.tv4.se
Jo tyvärr. Själv funderar jag över vilka ledande politiker som också varit / är agenter åt utländska uppdragsgivare. Det är så lätt göra ett misstag och så är du fast.Det är nog toppen av isberget, jag tror att vi har en hel jäkla massa såna där utspridda från alla möjliga intressegrupper.
Jo tyvärr. Själv funderar jag över vilka ledande politiker som också varit / är agenter åt utländska uppdragsgivare. Det är så lätt göra ett misstag och så är du fast.
It's ok when we do itHär har en annan nolla uttalat sig, hon säger att domstolen är oberoende.
Men Sveriges domstolar ska väl följa lagen ? Lagen som skapats av politiker ,,,,,,
View attachment 510424
Vad Vance kommenterade var ju det faktum att Sverige har eroderat iväg yttrandefriheten med lagen om hets mot folkgrupp.
Mänskligheten och Tryggheten kanske?Någon förvånad ?
![]()
Iranexperten Rouzbeh Parsi kopplas till påverkansnätverk
Läckta dokument avslöjar • Så fick Iran inflytande i västwww.tv4.se
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |