Sverige idag..

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
47, det blev en till i kväll
Men som någon politiker sagt: Det är mycket liten risk det blir Du som blir skjuten om Du
inte "är känd av polisen"
inte befinner dig på fel plats vid fel tidpunkt ....

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Man vet knappast om det är någon som provkör ett responssystem eller om det är nån minoritet som firar nyår mitt i sommaren.

Det senare vaknade jag av när jag bodde i Husby.
Många nyårsaftnar i år. Väl försvarat. Då kan vi lägga ner arbetet mot skjutvåld.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
71f411704ca1ce31fcbfcf082aaa153d.jpg

*TADA*

Nytt rekord, undra om Morgan Johansson är stolt…

Skickat från min iPhone med Tapatalk

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Många nyårsaftnar i år. Väl försvarat. Då kan vi lägga ner arbetet mot skjutvåld.
Jag tror att det rapporteras in betydligt fler "misstänkta skottlossningar" än antalet "faktiska" sådana. Något behöver definitivt göras, men att ta 19 rapporter som intäkt för att det är 19 skjutningar tror jag är fel.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror att det rapporteras in betydligt fler "misstänkta skottlossningar" än antalet "faktiska" sådana. Något behöver definitivt göras, men att ta 19 rapporter som intäkt för att det är 19 skjutningar tror jag är fel.

Nja, dom är ju rätt bra på att sortera bort falsklarmen, men okej, jag ger dig 50%.

50% av 19 är (jag ger dig en bonus) 9 skottlossningar

Är det bra då?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Ja det är anmälningsbenägenheten som ökat, förr i tiden anmäldes minsann bara verkliga skottlossningar och inte ens alla dom. :3freak

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
våldtäkter.png

Obs! anmälda våldtäkter. Alla vågar inte anmäla, av olika anledningar...typ "fall från balkong" osv.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Fyvfan. En mamma med barn ikväll. ?
Morgan hade nog rast en stund...

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Man kan ju undra vad som hände runt 2015 som fick det att fullständigt skena. Jaja, det kommer vi aldrig få veta.
Massinvandring från mena? Men passa dig för kausaliteten bara.
De såg att våldtäktsstatistiken skenade och tog sitt pick och pack till sverige för att rädda vårt fagra kvinnfolk. Dessa feminismens fanbärare kan vi tacka mycket för. Tänk hur det skulle sett ut om de inte kommit hit.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Är det någon som tror att det blir någon skillnad om andra blocket med sossepolitik vinner? Två nyanser av i princip samma sak.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Är det någon som tror att det blir någon skillnad om andra blocket med sossepolitik vinner? Två nyanser av i princip samma sak.

Nej nej, du har helt rätt.
Konsekvenserna av den Morganiserade brottsligheten landet har i våra socialdemokratiskt utsatta områden kommer vi tvingas leva med i minst 10-20 år framåt oavsett vilket block som tar får makten den 11 september 2022.

Vi är troligen fortfarande i samma sits, att det först kommer bli värre innan det kan börja bli bättre...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår