Sprängdes tydligen ett trapphus i Uppsala idag, står inget i tidningarna om detta.
Dom kan ju inte skriva om varenda liten incident som händer...
Då får dom ju ha en stående sida, ungefär som för sportresultaten
Sprängdes tydligen ett trapphus i Uppsala idag, står inget i tidningarna om detta.
Räcker en sida (i normalsize, inte A0)Dom kan ju inte skriva om varenda liten incident som händer...
Då får dom ju ha en stående sida, ungefär som för sportresultaten
Nej det står inget alls.Sprängdes tydligen ett trapphus i Uppsala idag, står inget i tidningarna om detta.
(s) värnar om storfolketVi fick avdrag på räkningar under sommaren. Totalt 6.000 som drogs av. Var väl för alla som förbrukar mer än 2.000kWh per månad.
I tidningarna skriver man om NYHETER och KURIOSA, dvs sånt som väcker uppmärksamhet.Sprängdes tydligen ett trapphus i Uppsala idag, står inget i tidningarna om detta.
Helt sjukt, lär ju vara en cover up av 5g-sionisterna.Det är för jävligt att man måste kolla i tidningen för att få reda på vad som står där.
Det är kanske någon tejp(?) och efter 1:a snöfall risk självlysandetejpen är nedplogade i diket.Självlysande vägmarkeringar inget för Sverige: ”Risk att det hamnar i diket”
I Australien testas fluorescerande mitt- och sidlinjer i trafiken. Trafikverkets expert är dock tveksam till att lösningen passar för Sverige. 'Risken är att vi har självlysande ränder i dikena innan julafton', säger Ulf Söderberg.www.nyteknik.se
Man misstänker bus med linjer..Det är kanske någon tejp(?) och efter 1:a snöfall risk självlysandetejpen är nedplogade i diket.
Tycker det funkar bra med de vita linjerna man målar idag. Men visst hade det varit kul se hur vägen svänger längre fram. Men det förutsätter ju ingen skog eller annat som skymmer vägen.
Södermalm
?
Så verkligheten har hunnit ikapp Södermalmsborna?Södermalm
?
Det låter så kan jag tycka.Har det någon relevans om det var på södermalm eller på Bogdans Pizzeria i Rinkeby?
Så är det, så hemskt att det är så här men det är Stockholmsväljarna som måste vinnas.Så verkligheten har hunnit ikapp Södermalmsborna?
"Händer det inte mig utan bara drabbar andra...skiter jag i det"
"Va! Händer det på Söder...ja nu jäklar får vi fixa det..."
Sverige av idag?
Det låter så kan jag tycka.
Inte ens tio minuter bort i Solna orkade väl SVT sända live?
Håller med till fullo, samtidigt är väl ingen valkrets oskyldig, där uppe där du bor är det ju också blodrött. Det är väl Staffanstorp och Sjöbo som kan stå rakryggade typ.Nej, men det är ju SVT..
Jag vill givetvis att det inte ska sprängas alls, men ska det sprängas så är det ju bra att det sker där dom bor dom som har röstat för att vi ska ha sprängningar och skjutningar nästan varenda dag.
Det är ju bra om dom direkt får skörda sina frukter.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|