Den finns.Uppenbart och uppenbart. Finns inte bevisningen så finns den inte.
Den finns.Uppenbart och uppenbart. Finns inte bevisningen så finns den inte.
Fast denna gången kommer samma åtgärd fungera, som misslyckades tidigare, den som han rymde ifrån. Skillnaden är att denna gången kommer han att stanna...eller inte.Den finns.
Den finns.
Ja, så kommer det bli! Vinsten kommer lite längre fram!Fast denna gången kommer samma åtgärd fungera, som misslyckades tidigare, den som han rymde ifrån. Skillnaden är att denna gången kommer han att stanna...eller inte.
Man får se.
Klassiskt, är det någon vit medelklass involverad, då blir det hårdhandskarna. Annars inte.
OV-Polisingripande🔵⚫️🇸🇪 on Instagram: "#polisen #helsingborg #aik #huligan @polisnytt"
1,166 likes, 326 comments - ingripande_polis on August 30, 2023: "#polisen #helsingborg #aik #huligan @polisnytt".www.instagram.com
Serve and protect brukar man säga på utrikiska.Efter matchen i superettan drabbade 100–200 supportrar samman bakom Olympia.
Landskrona-supportrarna var på väg ombord på sina bussar för att lämna Helsingborg.
– Det blev våldsamheter mellan de båda supportergrupperna.
Så tror jag att det är. Personen hade antagligen något i händerna.Varför polisen slog personen, eller om personen hade något i händerna, eller om personen skulle gripas, kan jag inte spekulera i.
Olyckligt? Det är väl bra att det finns ev bevismaterial?Hur ser du på att sådana här videos sprids på er insats och ert agerande?
– Det är en del av kulturen. Jag tycker att det är olyckligt, det är inte vi som har startat något våldsamt upplopp.
Var/är det det då? Ibland kan det kanske vara så att den gamla orddängan "det blir vad man gör det till" stämmer?Det är inte oss det borde vara fokus på.
Det största problemet är inte våldet, det är de dubbla måttstockarna, vi vet vad polisen går för i orten, och vi vet vad de går för på derby eller coronademonstrationer. När befolkningen ser och inser att ursprungsbefolkningen behandlas sämre än nysvenskar och utlänningar så kommer dessutom polariseringen öka ytterligare, om det nu är ett problem, jag tycker inte det.Tre klipp från samma tillfälle:
”Det ser grovt ut” • Polisen anmäler sig själv efter skånederbyt
Blodiga videos sprids på nätet från oroligheter efter matchen Helsingborg–Landskrona. På bilderna syns en polis slå flera gånger med sin batong mot en supporterwww.aftonbladet.se
Serve and protect brukar man säga på utrikiska.
Så tror jag att det är. Personen hade antagligen något i händerna.
Olyckligt? Det är väl bra att det finns ev bevismaterial?
Var/är det det då? Ibland kan det kanske vara så att den gamla orddängan "det blir vad man gör det till" stämmer?
Äh, låt de intet ont anande civilisterna ta smällen, så kan polisen komma och räkna offer samt jaga någon som har en olämplig uppfattning om tillståndet.Apropå terrorhot, polisen lyser som vanligt med sin frånvaro på till exempel publika event och i kollektivtrafiken.
Något är allvarligt sjukt i detta land.
Jag var på Finnkampen igår. Direktsänt i SVT. Sverige och Finland samlade. Säkerheten består av främst ALU gubbar av olika karaktär. En polisbil parkerad på trottoaren. Oklart om någon var i den.Äh, låt de intet ont anande civilisterna ta smällen, så kan polisen komma och räkna offer samt jaga någon som har en olämplig uppfattning om tillståndet.
Annat exempel:Eller så finns den, men mulas av ideologiskt drivna nämndemän jämte åklagare som springer advokaternas ärenden. Allt symptomatiskt för ett rättsväsende i förfall.
Orkar nog inte diskutera om det är potater eller potäter.
Är det "uppenbart" som är stötestenen?
Inte lägger jag min röst på nån som ser till att det inte lönar sig att arbeta genom att låta brytpunkten för statlig skatt ligga kvar. Kommunistfasoner!Kom ihåg när ni röstar.
Läste att det kommer ett jobbskatteavdrag till så skillnaden blir kanske inte så stor.Inte lägger jag min röst på nån som ser till att det inte lönar sig att arbeta genom att låta brytpunkten för statlig skatt ligga kvar. Kommunistfasoner!
Men, har Eritrea utlämningsavtal med Israel?! Annars går det väl inte att utvisa någon????Eritrea verkar ha exporterat sina stridigheter runt i världen.
Senast nu i Israel.
Netanyahu vill deportera allihop.
Israel: Netanyahu wants immediate deportation of Eritreans after Tel Aviv violence
PM Benjamin Netanyahu wants the immediate deportation of Eritreans who took part in Tel Aviv riots.www.bbc.com
Vi får väl se var det landar...
(Lite OT i denna tråd men iom att vi haft liknande upplopp så blev det så.)
Vem ska du då lägga din röst på?Inte lägger jag min röst på nån som ser till att det inte lönar sig att arbeta genom att låta brytpunkten för statlig skatt ligga kvar. Kommunistfasoner!
Lustigt, jag brukar få höra att jag har alldeles för bestämda åsikter om allt möjligt.Vem ska du då lägga din röst på?
(Retorisk fråga, jag vet att du bara tycker när det är riskfritt att tycka, i det ingår att aldrig ta ställning).
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|