Välkommen tillbaka, var fan har du varit?Hmm, long time no see Markus, din jävla jävel.
Har det lagts fram ett förslag på hur man ska handskas med ungarna som mördar och har sig? Jag tänker straffmässigt...
Åh, jag är inte straffmyndig så jag får 2 år i ungdomsvård, varför i hela friden övergår inte det i livstids fängelse den dagen du fyller 18?!
Har du släckt en annan människas liv så är du fan färdig i vårt samhälle och ska sitta i förvar,
Sveket är nästintill bottenlöst men nu vänder vi blad.Tackar!
Haft annat för mig och släckt bränder, men saknat dig!
Folkpartiet är saligen avsomnat tyvärr, och det för rätt många år sedan. På sin tid stod de för ordning och reda, gör din plikt innan du kräver din rätt, meritokrati och de som minns kommer också ihåg de "hemska krav" som de ansåg borde ställas på alla som vill komma till och stanna i Sverige.Här ser vi ju, från ord till handling.
Ta fram listan. Nu.
SD agerar. Vad gör folkpartiet? @BrooklynS
Grov historieförfalskning rörande fp, de hetsade och hatade mot sitt systerparti i Danmark för att vinna pk-poäng hemma. Jan Jönsson och Birgitta Ohlsson.Folkpartiet är saligen avsomnat tyvärr, och det för rätt många år sedan. På sin tid stod de för ordning och reda, gör din plikt innan du kräver din rätt, meritokrati och de som minns kommer också ihåg de "hemska krav" som de ansåg borde ställas på alla som vill komma till och stanna i Sverige.
Men den "handling" som SD förespråkar är... vadå? Avskaffa rättssäkerheten i Sverige? Mer Ryssland? Militärer på gatorna? Vad skall de göra? När? På vilka grunder?
Fattar inte.
Vad man röstar på är var och ens ensak, rätt viktig princip och jag är principiell av mig.Grov historieförfalskning rörande fp, de hetsade och hatade mot sitt systerparti i Danmark för att vinna pk-poäng hemma. Jan Jönsson och Birgitta Ohlsson.
SD ber rikspolischefen ta fram en lista på vad han behöver. Det är väl jättebra?
Vilket parti röstar du på och vad vill de göra?
Folkpartiet är saligen avsomnat tyvärr, och det för rätt många år sedan. På sin tid stod de för ordning och reda, gör din plikt innan du kräver din rätt, meritokrati och de som minns kommer också ihåg de "hemska krav" som de ansåg borde ställas på alla som vill komma till och stanna i Sverige.
Men den "handling" som SD förespråkar är... vadå? Avskaffa rättssäkerheten i Sverige? Mer Ryssland? Militärer på gatorna? Vad skall de göra? När? På vilka grunder?
Fattar inte.
Nä alltså, Folkpartiet finns inte längre... Nu heter partiet "Liberalerna" och är inte särskilt liberala utom vad gäller diverse tokförslag.Folkpartiet kan gott fortsätta heta Folkpartiet eller vad som helst utom liberalerna för liberala är dom inte.
Nä alltså, Folkpartiet finns inte längre... Nu heter partiet "Liberalerna" och är inte särskilt liberala utom vad gäller diverse tokförslag.
Hur ska du få det att funka utan militär tänker du?Vad man röstar på är var och ens ensak, rätt viktig princip och jag är principiell av mig.
Men vad tänkte du att listan skulle innehålla och varför?
Problemet är ju att det finns för många i gäng och de har för bra tillgång till vapen och de har för dålig anknytning till det civila och legala samhället. Lätt att säga att man skall fängsla fler, men systemet mättas fortare än man tror så länge nyrekryteringen fortgår.
Och ju längre man väntar med de åtgärder som faktiskt ger effekt så kommer situationen att bli sämre.
Åtgärd 1: Ta bort barn ur hem som inte är bra. Placera dem i vettiga hem, inte på anstalter.
Åtgärd 2: Ge befogenheter till polis, socialtjänst, skola osv att samverka och dela information fullt ut för barnens bästa.
Åtgärd 3: Ge befogenheter till polis, tull och åklagare att avlyssna, kartlägga, brottsprovocera och tillåta anonyma vittnesmål i domstol för dessa brott under en period av säg fem år. Kraftsamla.
Åtgärd 4: Tillåt inte ett enda barn att inte ha minst godkänt i samtliga ämnen i åk 3, 6, 9. Inklusive simkunnighet osv. Avskaffa HELT ideologiska/kulturella friskolor (avskaffa alla är nog också lika bra), alla kids skall gå tillsammans i samma skolor.
Åtgärd 5: Ställ krav på språk och samhällskunskap för medborgarskap likt många andra länder. Rättighet och skyldighet att delta.
Åtgärd 6: Effektuera de beslut som fattats i svensk domstol.
En början. Jag tror inte på militär på gatorna.
Vad man röstar på är var och ens ensak, rätt viktig princip och jag är principiell av mig.
Problemet är ju att det finns för många i gäng och de har för bra tillgång till vapen och de har för dålig anknytning till det civila och legala samhället. Lätt att säga att man skall fängsla fler, men systemet mättas fortare än man tror så länge nyrekryteringen fortgår.
Och ju längre man väntar med de åtgärder som faktiskt ger effekt så kommer situationen att bli sämre.
Åtgärd 1: Ta bort barn ur hem som inte är bra. Placera dem i vettiga hem, inte på anstalter.
Åtgärd 2: Ge befogenheter till polis, socialtjänst, skola osv att samverka och dela information fullt ut för barnens bästa.
Åtgärd 3: Ge befogenheter till polis, tull och åklagare att avlyssna, kartlägga, brottsprovocera och tillåta anonyma vittnesmål i domstol för dessa brott under en period av säg fem år. Kraftsamla.
Åtgärd 4: Tillåt inte ett enda barn att inte ha minst godkänt i samtliga ämnen i åk 3, 6, 9. Inklusive simkunnighet osv. Avskaffa HELT ideologiska/kulturella friskolor (avskaffa alla är nog också lika bra), alla kids skall gå tillsammans i samma skolor.
Åtgärd 5: Ställ krav på språk och samhällskunskap för medborgarskap likt många andra länder. Rättighet och skyldighet att delta.
Du är nog bortom all räddning.Vad man röstar på är var och ens ensak, rätt viktig princip och jag är principiell av mig.
S är ett stort hot mot fri media.
-Man får inte komma om man inte föranmält sig!!
-Har du föranmält dig?
-Nej. Det stod inte att man skulle det?
Haha. Vilket lekstuga.
Jag får så tramsiga associationer av hennes namn, kvartitretjatet om att han ska följa med henne ut, allo allo emliga arménoutfiten, strandhällblicken etc.
-Man får inte komma om man inte föranmält sig!!
-Har du föranmält dig?
-Nej. Det stod inte att man skulle det.
Haha. Vilket lekstuga.
Det är intressant hur man vägrar prata med media, är inte det ett demokratiskt problem?Jag får så tramsiga associationer av hennes namn, kvartitretjatet om att han ska följa med henne ut, allo allo emliga arménoutfiten, strandhällblicken etc.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|