Jag ska vinna SM i styrkelyft, om jag hinner först.
Är du säker att det räcker med att identifiera sig som kvinna? Dom är hyfsat starka kollade lite snabbt. Marklyft & knäböj var över 250kg. Har själv aldrig testat hur mycket jag klarar
Jag ska vinna SM i styrkelyft, om jag hinner först.
Ja, och de verkar ju dessutom ha lyckats sno hela deras lager av falukorvar sen förra valrörelsen. Förmodligen passerat bäst före-datum vid det här laget.Bara i Sverige ? Folklistan tar över tidigare Kristdemokraterna i Åtvidaberg kommun mitt under en mandatperiod med politiska mandat ovan på allt.
Är detta nya Ny demokrati som seglar upp? …och sedan faller platt…Bara i Sverige ? Folklistan tar över tidigare Kristdemokraterna i Åtvidaberg kommun mitt under en mandatperiod med politiska mandat ovan på allt.
Vem vill höra Harleys, man tror ju att man är vilse i skärgården och omgiven av fiskekuttrar!!
Det ger sig när dom presenterar sitt politikprogram som just nu lyser med sin frånvaro.Är detta nya Ny demokrati som seglar upp? …och sedan faller platt…
Vad man röstar på är var och ens ensak, rätt viktig princip och jag är principiell av mig.
Men vad tänkte du att listan skulle innehålla och varför?
Problemet är ju att det finns för många i gäng och de har för bra tillgång till vapen och de har för dålig anknytning till det civila och legala samhället. Lätt att säga att man skall fängsla fler, men systemet mättas fortare än man tror så länge nyrekryteringen fortgår.
Och ju längre man väntar med de åtgärder som faktiskt ger effekt så kommer situationen att bli sämre.
Åtgärd 1: Ta bort barn ur hem som inte är bra. Placera dem i vettiga hem, inte på anstalter.
Åtgärd 2: Ge befogenheter till polis, socialtjänst, skola osv att samverka och dela information fullt ut för barnens bästa.
Åtgärd 3: Ge befogenheter till polis, tull och åklagare att avlyssna, kartlägga, brottsprovocera och tillåta anonyma vittnesmål i domstol för dessa brott under en period av säg fem år. Kraftsamla.
Åtgärd 4: Tillåt inte ett enda barn att inte ha minst godkänt i samtliga ämnen i åk 3, 6, 9. Inklusive simkunnighet osv. Avskaffa HELT ideologiska/kulturella friskolor (avskaffa alla är nog också lika bra), alla kids skall gå tillsammans i samma skolor.
Åtgärd 5: Ställ krav på språk och samhällskunskap för medborgarskap likt många andra länder. Rättighet och skyldighet att delta.
Åtgärd 6: Effektuera de beslut som fattats i svensk domstol.
En början. Jag tror inte på militär på gatorna.
Sånt här är ju märkligt.Bara i Sverige ? Folklistan tar över tidigare Kristdemokraterna i Åtvidaberg kommun mitt under en mandatperiod med politiska mandat ovan på allt.
Det är lugnt, jag är både gammal och lätt så jag är med marginal på rätt sida om svenskt rekord i alla disciplinerna.Är du säker att det räcker med att identifiera sig som kvinna? Dom är hyfsat starka kollade lite snabbt. Marklyft & knäböj var över 250kg. Har själv aldrig testat hur mycket jag klarar
Det skulle vara något det med ett uppankrat fartyg utanför var svensk stad som levererar 70 MW kraft till staden och bränner 100 ton diesel om dagen.Kanske nåt för Sverige också. En båt utanför varje stad som behöver ström. Skulle kanske lösa problemet med "Elstamledningar" som saknas i Sverige.
Strömmen produceras där den behövs. Inte "någonannanstans".
View attachment 497459
Afrikas växande städer är beroende av el från turkiska flytande kraftverk
Flera länder i Afrika är beroende av det turkiska bolaget Karpowership för sin elförsörjningwww.dn.se
Ja helt enkelt ett flytande "oljekraftverk i karlshamn" inget som (mp) stängde ner när dom satt i regeringen. UTAN BEHOV AV ELSTAMLEDNING !Det skulle vara något det med ett uppankrat fartyg utanför var svensk stad som levererar 70 MW kraft till staden och bränner 100 ton diesel om dagen.
Vi tjöper nån gammal ubåt från Ryssland eller en hangarpråm från US för att de har ju kraftiga kärnreaktorer!Det skulle vara något det med ett uppankrat fartyg utanför var svensk stad som levererar 70 MW kraft till staden och bränner 100 ton diesel om dagen.
Tänk en företagsstyrelse med helt jämn könsfördelning. 50/50.Finns folk som bytt juridiskt kön för att komma in på en viss utbildning och sen så fort de kommit in bytt tillbaka och fått behålla sin plats. Var vad de sa på radion ivf.
Enkelt - ställ istället krav på att 100% av styrelsen måste identifiera sig som ickebinära, inklusive könskorrigerande operation (ja, det finns såna som även tar bort könsspecifika attribut och det är numera tillåtet), så kommer man aldrig mer behöva bekymra sig om könsfördelningen. Blir även mycket enklare med firmafester osv.Tänk en företagsstyrelse med helt jämn könsfördelning. 50/50.
Alla kvinnorna byter juridiskt kön till män varpå styrelsen hamnar i skottlinjen för jämställdhet då styrelsen plötsligt består av 100% män.
Inga problem, det räcker med att männen byter juridiskt kön så är det helt jämn könsfördelning 50/50 igen.Tänk en företagsstyrelse med helt jämn könsfördelning. 50/50.
Alla kvinnorna byter juridiskt kön till män varpå styrelsen hamnar i skottlinjen för jämställdhet då styrelsen plötsligt består av 100% män.
Läkarnas larm: Studenter vill slippa vara med vid aborter - Nyheter (Ekot)
Krav från studenter på läkarlinjen om personanpassad undervisning har ökat. Det skriver fem lärare på läkarprogram runt om i landet i Läkartidningen.Jenny ...sverigesradio.se
Vi måste integrera fler invandrare! Jobba aktivt med det, då försvinner problemen!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|