SVT ljuger så stort nu när arabiska kravaller drar ihop sig igen.Här var det i princip enbart mörkhåriga män med kraftig skäggväxt och kvinnor i tält och huckle
Mitt Europa bygger murar.
SVT ljuger så stort nu när arabiska kravaller drar ihop sig igen.Här var det i princip enbart mörkhåriga män med kraftig skäggväxt och kvinnor i tält och huckle
Fler guldkorn i artikeln.Etablissemanget stryker terrorister medhårs numera!
View attachment 498339
Vinsten kommer längre fram.
Vad menar du med "först o främst"?Jag menar snarare att personer som först o främst framhåller att de är kristna, muslimer osv. är lite suspekta i mina ögon. Ex. flera i den kristna högern i USA är ungefär lika knasiga som vilt skrikande muslimer i vilket arabland som helst.
Det beror på att du lever i ett samhälle som i hundratals år präglats av kristna värderingar. Demokrati, vända andra kinden till mm.Man kan ha moral utan religion. Det behöver inte stå i en bok att jag inte ska slå ihjäl grannen för att jag ska låta bli.
Då borde klappträt inte ha terroristsjal på sig utan en Israelisk flagga.Fler guldkorn i artikeln.
Sorry - jag dissar (som i undvika) dig inte, ångrar bara att jag slängde iväg en kommentar i denna tråd - skall låta bli det framöverVad menar du med "först o främst"?
Jag är kristen men bedriver inte terrordåd och sprider hat i länder som är icke-kristna.
Jag ser det som att vi äntligen börjar komma bort från kyrkans beteende att hålla befolkningen under kontroll genom att hota med att man hamnar i helvetet och att de som lever efter egna idéer blir utstötta ur samhället. Kyrkan har bekämpat demokrati för att hålla sig relevant Det är en förening som har hjälp av staten att samla in medlemsavgiften och fortfarande har stora förmögenheter som de fått genom löften om ett liv efter detta.Det beror på att du lever i ett samhälle som i hundratals år präglats av kristna värderingar. Demokrati, vända andra kinden till mm.
Andra växer upp i ett samhälle där det står i den helige skrift att man kommer till himlen om man slår ihjäl de otrogna.
Att döma av tex röstsiffror i Eurovisionen från tittare, så är det bara en liten klick skitstövlar som beter sig och syns jämfört med oss andra. Men de låter och märks och ställer till med så mycket sattyg. Vår import av MENA-folk har gjort det väldigt jobbigt för judar i Sverige (och för oss andra också i många avseenden).View attachment 498377Sverigebilden, ”Fortsatt jude-hat i Malmö ”
man kan ju hoppas att frontfiguren i bild är körd nu iaf. Vänsterslöddret!
En vattenkanon och några tårgasgranater hade fixat det där på nolltidMan vet hur kört Sverige är, men samtidigt att det är en SD regering, när dansk polis går i första ledet.
Riks on Instagram: "Demonstranter ropar "Hela Malmö hatar polisen" #eurovision #nyheter #riks #malmö"
733 likes, 190 comments - riksstudios on May 11, 2024: "Demonstranter ropar "Hela Malmö hatar polisen" #eurovision #nyheter #riks #malmö".www.instagram.com
Bevara Sverige Danskt
Minns du när Axén Olin föreslog det till Reclaim the Streets ca 2003? Vilket jävla liv det blev. Sedan dess vågar bara SD och Mogge ha åsikter.En vattenkanon och några tårgasgranater hade fixat det där på nolltid
Ja men ge fan i MIN MOBILLADDARE!!!
Du kan vara lugn. Jag gissar systern dödades av någon i familjen vars heder skadats (familjens heder alltså). Lillebror tar på sig mordet för minst konsekvenser (straff) och motivet blir bråk om mobilladdare och det var inte meningen att storasyster skulle skadas (blir brottet kanske vållande till annans död).Ja men ge fan i MIN MOBILLADDARE!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|