Exakt vad jag tänkte på.Varför har dom valt en vit kvinna? Det är kränkande mot alla färgade svenskar.
Kanske identifierar sig som en svart homosexuell man?Varför har dom valt en vit kvinna? Det är kränkande mot alla färgade svenskar.
Det är en del av kulturkriget, bevisligen är inte motståndarna redo att lägga ned vapnen, ens nu med verklig risk för krig. Denna folder illustrerar tydligt ett av många skäl till att Trump vann valet.Vem är det egentligen som står bakom detta påfund med att smyga in den "mixade" PK-familjen i snudd på varje reklam...?
Vit kvinna som läser sagor för vit dotter...och uppenbart utomeuropeisk son...
Visst. Det finns säkert i vårt avlånga land och det finns säkert flera exempel. Men det är tamejfan inte norm...! Vem är det som ser till att allt från apoteket till IKEA till Volvo till försvaret MÅSTE smyga in denna jävla PK-dynga i sin reklam...?
Jag känner mig synnerligen kränkt som vit blekfet medelålders man, helt utan utomeuropeiska familjeband.
Kollade på bilden igen, det är en asiat, typ Japan. En typisk svensk invandrare alltså, 56 årig fd japansk kvinna.Varför har dom valt en vit kvinna? Det är kränkande mot alla färgade svenskar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|