Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Därför att Media finansieras av politikerna i sverige. Man biter inte den hand som föder en.
Vet alla hundar !
Det är faktiskt värt att börja riva i frågan:
Varför trivs pedofiler och andra extremister så bra i våra uttalat liberala partier?

Jag menar, det parti jag råkar sympatisera med har ju fått granskas in absurdum för att bevisligen trivs allehanda rasister där. Rimligt att då gå igenom varför, men nu måste det väl vara Centerpartiets tur?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Varför trivs pedofiler och andra extremister så bra i våra uttalat liberala partier?

Jag menar, det parti jag råkar sympatisera med har ju fått granskas in absurdum för att bevisligen trivs allehanda rasister där. Rimligt att då gå igenom varför, men nu måste det väl vara Centerpartiets tur?
Det här väl varit lite genomgående röd tråd i väst med just liberaler och pedofiler det senaste årtiondet?

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Centerpartiet har en problematisk ideologisk mix.
De är väldigt marknadsliberala, på en nivå där de hade kunnat vara frihetliga (och mer stabila) men samtidigt väldigt socialt progressiva.

Det är en udda mix. Såhär med (delar av) facit i hand verkar det inte så lyckat, eftersom det bevisligen brister med det personliga ansvaret medan de (tagna) personliga friheterna flödar över...

Det inte bara bör granskas. Det måste genomlysas grundligt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Centerpartiet har en problematisk ideologisk mix.
De är väldigt marknadsliberala, på en nivå där de hade kunnat vara frihetliga (och mer stabila) men samtidigt väldigt socialt progressiva.

Det är en udda mix. Såhär med (delar av) facit i hand verkar det inte så lyckat, eftersom det bevisligen brister med det personliga ansvaret medan de (tagna) personliga friheterna flödar över...

Det inte bara bör granskas. Det måste genomlysas grundligt.
Jag kan för min egen förträfflighet tillföra att det var på ett tips från mig som Centerpartiet fick Ebtisam Aldebe debaclet att reda ut.

Tyvärr till ingen nytta då de valde en annan förmodad islamist till partiledare.

De är Sveriges förmodligen äckligaste parti och det är riktigt skönt att pastejslickaren Eskil Erlandsson åkte fast till slut, högst sannolikt skulle man inte vilja granska hans usb minnen.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag kan för min egen förträfflighet tillföra att det var på ett tips från mig som Centerpartiet fick Ebtisam Aldebe debaclet att reda ut.

Tyvärr till ingen nytta då de valde en annan förmodad islamist till partiledare.

De är Sveriges förmodligen äckligaste parti och det är riktigt skönt att pastejslickaren Eskil Erlandsson åkte fast till slut, högst sannolikt skulle man inte vilja granska hans usb minnen.
Jaså det var hon som inte trodde på hustrumisshandel för han kom från en god familj.
Hustrun från en lägre rankad familj !

Nyheter
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457

Aprilia har presenterat nya...

CFMOTO 800MT-X

CFMOTO har presenterat 800M...

Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...