Om man pratar engelska så är det ju det fortfarande.Inte är det redskapen som är problemet i det här fallet.
Om man pratar engelska så är det ju det fortfarande.Inte är det redskapen som är problemet i det här fallet.
Var det klippet när han, iförd jacka i signalfärg, uppeggat talar om ”färre trafik”.
Meteorologerna går ju mellan MP och SVT (samma sak förvisso) så det är väl bara att det är drygt ett år tills valrörelsen drar igång.
Alltså att köra bil ensam på tom och torr väg i Norrland är inte så svårt.
Och mängden förare som underskattat vinter körtid. Jag har gjort det.
Däremot vet vi alla hur det går för norrlänningar som skall välja fil vid Haga Norra
Jag brukar säga att Norrland är allt norr om Uppsala så vi kan nog komma överens om en rimlig gränsdragning.Det är tur att man aldrig är i Södertälje som per definition börjar söder om Väsbyrondellen.
Norrland börjar vid Hallandsåsen. Det är sen gammalt.Jag brukar säga att Norrland är allt norr om Uppsala så vi kan nog komma överens om en rimlig gränsdragning.
Glädjens trafikplats heter det föresten.
Precis, gränsen till Danmark.Norrland börjar vid Hallandsåsen. Det är sen gammalt.
Det märks att du är utsocknes, orten du nämner stavas och uttalas "Syritälje", om vi spränger slussen, e-leden, västerbron så kan vi frigöra oss från diverse oförmågor. Slöddermalm blir oxå avknoppat.Det är tur att man aldrig är i Södertälje som per definition börjar söder om Väsbyrondellen.
Eller Slöddertälje...Det märks att du är utsocknes, orten du nämner stavas och uttalas "Syritälje", om vi spränger slussen, e-leden, västerbron så kan vi frigöra oss från diverse oförmågor. Slöddermalm blir oxå avknoppat.
Slötälje hörde jag förut när jag överhörde nåt snack om hockey.Sö'tälje jue!
Glädjens trafikplats heter det föresten.
Ja inte när man stannar där i alla fall. 🥹Bara när man kör norrut.
Vad är e-leden?Det märks att du är utsocknes, orten du nämner stavas och uttalas "Syritälje", om vi spränger slussen, e-leden, västerbron så kan vi frigöra oss från diverse oförmågor. Slöddermalm blir oxå avknoppat.
EssingeledenVad är e-leden?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |