Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja, sätt fart.
Orkar inte höra en sjuklöverpolitiker prata om nationell kris eller inhemsk terrorism.
Lös det bara.

1000044610.jpg

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hörde på nyheterna att det var någon i Vänsterpartiet vars namn är svårstavat som tyckte att Jimmie Åkesson skulle utvisas från Sverige......
Bra, låt oss ta den konflikten.
Ska afrikaner bestämma vilka svenskar som skall bo kvar i Sverige? Eller ska svenskar göra det?
Jag välkomnar den tydliga frågan faktiskt, tack till vem afrikanen nu var.

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Hur ramades denna korkade "nyhet" in av våpen på MSM -4?
När jag tänker efter var det nog inte på nyheterna jag såg det. Var nog något inlägg på nätet han gjort någonstans som länkades. Blev bara så full i skratt när läste det. Har extremt svårt att ta något på allvar som folk från Vänstern & Centern och liknande pajaspartier vräker ur sig.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
När jag tänker efter var det nog inte på nyheterna jag såg det. Var nog något inlägg på nätet han gjort någonstans som länkades. Blev bara så full i skratt när läste det. Har extremt svårt att ta något på allvar som folk från Vänstern & Centern och liknande pajaspartier vräker ur sig.
Det är väl ändå naturligt i post-Reinfeldt eran?

Reinfeldt: Det ursvenska är blott barbari - DN.se

Trodde sjuklövern att vi ska glömma? 😃

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
🙈

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ingen som vill klaga på svenska åklagares objektivitet? Blev ju ett väldigt gnäll om Washington post eller vem det nu var häromveckan. 😄

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fortfarande ingen som tycker något om att Sverige plötsligt vet att sabotage inte är sabotage? Obs att det inte är så att vi inte kan bevisa sabotage, vi kan bevisa att det inte är sabotage. 😅

Det oroväckande är att USA lär ha sagt att de kommer inte göra ett skit och vi gör bäst i att släppa det hela. Självklart blev vi rädda för krig och bad ryssen om ursäkt. 🌈

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fortfarande ingen som tycker något om att Sverige plötsligt vet att sabotage inte är sabotage? Obs att det inte är så att vi inte kan bevisa sabotage, vi kan bevisa att det inte är sabotage. 😅

Det oroväckande är att USA lär ha sagt att de kommer inte göra ett skit och vi gör bäst i att släppa det hela. Självklart blev vi rädda för krig och bad ryssen om ursäkt. 🌈
Det är väl antagligen mer att det inte gick att bevisa att det var sabotage och det är inte bara att plocka in folk och skepp på vilka lösa boliner som helst.

Nyheter
Nytt körkortsdirektiv som på gång

EU förväntas inom kort fatt...

2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj

Söndag 18 maj är det dags f...

Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!

Upplev drömlika Gotland Rin...

Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!

Upplev magiska Gotland Ring...

Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen