Sverige idag..

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Visst är demokrati underbart ! Eller ?
1738312605068.png
Om sanningen kommit fram hade ju (sd) och (d), ett göteborgsparti fått stöd för sin uppfattning, västlänken var vansinne, nytta mot kostnader helt enkelt.
Att sedan hela iden med Tunnelbana i Göteborgsleran kom från icke populistiska partier i Göteborg tiger man givetvis om i Göteborgsposten.
Skulden i politiken ligger alltid hos någon annan !
1738312769428.png

Last edited:

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Ja. Det är en utmärkt ide, vi ber om befrielse från Satans grepp och inflytande på dom oskuldsfulla ungdomarna. Gängen är ett resultat av okyrkligt leverne och för oss ett straff för att vi vände oss bort från gud när vi fick internet. Nu går barnen Satans ärenden och det enda som kan sätta stopp för det är flitig bön. Vi måste be som aldrig förr!

Jag kan boka hobbylokalen här i föreningen så kan vi samlas där snarast möjligt. Jag hade gärna lett bönen dessa bråda dagar, men jag känner mig lite krasslig och hes i halsen. Med säkerhet anar Satan att vi samlas för att be, och har skickat sina demoner att dränka oss i sjukdom och svaghet. Men vi måste stå emot, tillsammans är vi starka.

Om broder Markus eller någon vill ta på sig äran att leda bönestunden blir jag tacksam. Vi behöver varandra som mest nu, vi behöver även be för ungdomarnas föräldrar, och för politikerna så att dom får kraft att ta rätt beslut. Det kommer finnas kaffe och extra söta kakor så att vi orkar be länge och ihärdigt.

.. halleluja, guds frid och heliga fredagsmys på oss alla.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...