Sverige idag..

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Visst är demokrati underbart ! Eller ?
1738312605068.png
Om sanningen kommit fram hade ju (sd) och (d), ett göteborgsparti fått stöd för sin uppfattning, västlänken var vansinne, nytta mot kostnader helt enkelt.
Att sedan hela iden med Tunnelbana i Göteborgsleran kom från icke populistiska partier i Göteborg tiger man givetvis om i Göteborgsposten.
Skulden i politiken ligger alltid hos någon annan !
1738312769428.png

Last edited:

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
Små raska hojar och en bamse
Ja. Det är en utmärkt ide, vi ber om befrielse från Satans grepp och inflytande på dom oskuldsfulla ungdomarna. Gängen är ett resultat av okyrkligt leverne och för oss ett straff för att vi vände oss bort från gud när vi fick internet. Nu går barnen Satans ärenden och det enda som kan sätta stopp för det är flitig bön. Vi måste be som aldrig förr!

Jag kan boka hobbylokalen här i föreningen så kan vi samlas där snarast möjligt. Jag hade gärna lett bönen dessa bråda dagar, men jag känner mig lite krasslig och hes i halsen. Med säkerhet anar Satan att vi samlas för att be, och har skickat sina demoner att dränka oss i sjukdom och svaghet. Men vi måste stå emot, tillsammans är vi starka.

Om broder Markus eller någon vill ta på sig äran att leda bönestunden blir jag tacksam. Vi behöver varandra som mest nu, vi behöver även be för ungdomarnas föräldrar, och för politikerna så att dom får kraft att ta rätt beslut. Det kommer finnas kaffe och extra söta kakor så att vi orkar be länge och ihärdigt.

.. halleluja, guds frid och heliga fredagsmys på oss alla.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Eh, det blir ju alltid väljarna som får betala i slutändan ändå.
Ja men har du nån länk till ett exempel där ett svenskt politiskt parti skriver att nu är det dags för våra väljare att betala (utom medlemsavgiften såklart) ?

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Musk är ju inte helt dum i huvet, han fattar också vad de flesta anser......
1738347819661.png
1738347851229.png

steffe

Gick med
11 Jul 2009
Hoj

steffe

Gick med
11 Jul 2009
Hoj
Skicka dit några bilister från Stockholm.

Mvh
Been there och som bilburen besökare i den staden är väldigt spännande, man ser vart man ska men att hitta nån väg dit är svårt, spårvagnar, kanaler etc. Nu är det förmodligen ännu värre beroende på alla nya taxichaffisar och andra långväga båtpassagerare.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Been there och som bilburen besökare i den staden är väldigt spännande, man ser vart man ska men att hitta nån väg dit är svårt, spårvagnar, kanaler etc. Nu är det förmodligen ännu värre beroende på alla nya taxichaffisar och andra långväga båtpassagerare.
Haha ja och framför allt folk från Tjotahehejti som ska på Liseberg. Rondell, hur var det nu, höger eller vänster.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Hur kan man göra trafiken i gbg ännu jävligare?
Du har rätt. den är en katastrof.
Men politikerna jobbar på det. Tar bort parkeringar, inför cykelbanor, tar sedan och blockerar cykelbanan för nåt vägarbete (exempel Såggatan just nu mellan Godhemsplatsen och Ekedalsgatan här i Majorna. Så cyklisterna väljer ändå gatan. Inte för det är någon blockering inom synhåll. Utan för blocket kan vara bakom nästa backkrön och då måste du stanna cykeln och bära den förbi hindret eller ut på gatan eller upp på gångbanan. Om du inte behärskar rycka upp framhjulet ca 15 cm kasta det över gångbanestenen eller stenarna mellan cykelbanan och gatan. Och sedan få med bakhjulet. Jag har misslyckats två gånger och kraschat så jag tänker sluta försöka wheela över hindren. Fegt ? Javisst ! :)

Nyheter
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!

Upplev magiska Gotland Ring...

Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen

Inför 2025 lanserar Triumph...

Dags för hjälmbytarvecka

En mc-hjälm är färskvara oc...

ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget

Som svar på USA:s beslut at...

Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?

John är snart på väg till S...