Hej, är du ny här? Välkommen!Och jag som trodde du va Folkpartist ! Sorry
Hej, är du ny här? Välkommen!Och jag som trodde du va Folkpartist ! Sorry
migranter i hemtjänsten som vill våldta svenska åldringar
Femist och metoo-aktivist som taffsar på yngre och själv inte förstår ett nej. Det är fan komiskt.
Kunde inte sagt det bättre själv och känner dagligen förakt för alla som ville ha det så här.Precis som vänsteraktivister och nyliberala hen så kan man jiddra hela dagen om underbemanning, struktur och organisationsproblem inom äldrevården. När det verkliga problemet är precis det som står i citatet - individer av utomeuropeisk härkomst som beter sig som djur.
För om vi bara backar bandet tio år - vem hade överhuvudtaget hört talas om fenomenet våldtäkter inom äldrevården…? Kanske åt andra hållet i form av någon gammal kåt gubbe som råkar komma åt rumpan på tjejen som vårdar honom. Men inte att ett påfallande stort antal 20-30 åriga manliga vårdare känner behovet att ha sex med eller att fullständigt förnedringsknulla en 90 år gammal kärring…! En 90 år gammal kärring…! En mormor / farmor…!
Detta är helt sjukt i huvudet. Men det kanske bara är det nya normala som följer när en viss procent av landets befolkning har fostrats i en kultur där det är helt OK att ha sex med getter eller att gifta sig med sin brorsas tolvåriga dotter…?
Det är dessutom komedi på flera nivåer…
Dels att metoo-aktivisten själv trillar dit. Tjatar om att ”ett nej är ett nej”. Men i sann MP-anda gällde det tydligen bara andra…inte en själv…
Dels att hon blir anmäld eller överhuvudtaget uppmärksammad för detta. Vad är det för veganölsörplande sojatuggande yllekoftaförsedda super-hen som befolkar deras ungdomsförbund och som INTE tycker att det är en bra ide att ha lite rajtan-tajtan med en överförfriskad och synnerligen villig milf ur partitoppen…??? En kul kväll med tidernas karriäröppnare som bonus...men nej tack...
Dels att någon överhuvudtaget har titeln ”klimatpolitisk talesperson” inom MP. Är inte hela vitsen med det partiet att ALLA är klimatpolitiska talespersoner…?
Personen som blev antastad kan ju även vara i ett förhållande, och sådär omodernt trogen.Det kan ju vara så att hon blev anmäld just för att hon är en sån feminist och metoohäxa.
Jag skulle nog fundera på att anmäla om just en sån kladdade på mig. Inte för att jag skulle känna mig kränkt av taffsandet utan för att jag hatar såna hycklare som dessutom gärna kastar första stenen och drevar mot andra.
Det är ju ändå livsfarligt att sätta på henne. Jag menar när hon nyktrar till och inser att hon har en karl hemma så går hon väl och polisanmäler för våldtäkt.
Håller med gällande MP. Glorian som är självpåtagen stukas en aning.Är verkligen härligt att MP drabbas av detta.
Är det belagt att det är en jag hane hon antastat?
Är det belagt att det är en jag hane hon antastat?
Håller med gällande MP. Glorian som är självpåtagen stukas en aning.
Sen att ett övergrepp skett är ju obra. Oaktat kön på förövaren och den utsatte.
Annars var det väl bara Lotta Bromé på P4 Stockholm som var den enda offentliga kvinnan som blev belyst under metoo?
Har väldigt svårt att se att det är problematiskt om en kvinna aggressivt raggar på en man.Håller med gällande MP. Glorian som är självpåtagen stukas en aning.
Sen att ett övergrepp skett är ju obra. Oaktat kön på förövaren och den utsatte.
Annars var det väl bara Lotta Bromé på P4 Stockholm som var den enda offentliga kvinnan som blev belyst under metoo?
Narkotika och prostitution drivs väl av samma skara entreprenörer? Båda brotten brukar vara brukare som straffas för och inte nödvändigtvis huvudmännen.
Jag har tyvärr inga egna erfarenheter av Thaimassage eller Bangkok så jag vet inte hur illa man lider.När det gäller thaimassage så kommer dom nog ofta åt huvudmannen vilket vanligtvis verkar vara en thailändska som tagit hit andra thailändskor och ger dom dålig lön för ordinarie massagetjänster.
I inslaget jag hörde så hade thailändskan/mamasan ifråga blivit hemskickad till Thailand.
Men frågan är om någon egentligen led av det som skedde i salongen? Kvinnorna som jobbade i salongen tjänade säkert ändå jäkligt bra jämfört med att sälja samma tjänster som dom ändå sålt i Bang-cock.
Jag har tyvärr inga egna erfarenheter av Thaimassage eller Bangkok så jag vet inte hur illa man lider.
Min poäng är att det har (oavsiktlig effekt) blivit mer jämställt när det kommer till repressalier vid ovälkomna närmanden av fysisk karaktär.Har väldigt svårt att se att det är problematiskt om en kvinna aggressivt raggar på en man.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|