Sverige idag..

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Ja men de är ju inte elit? Lärare som tar en elev i armen skall avskedas under förnedrande former. Centerpartistpedofiler finns det andra måttstockar för.

Det är självklart denna pedofil, (obs som fångats på film så detta är ingen misstanke, det är bara inte processat ännu...), ska ha 15 miljoner av skattebetalarna.

När man undrar varför Sverige är så jävla efterblivet, då är det bara att besöka detta forum eller Aftonbladets kommentarsfält så fattar man precis.
Precis jag sa inte emot dig

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Kan jämföras med sommaruppehållet 1965, jag blir inkallad till plutonchefen, som jag minns sergeant Aronsson.
Plutonchefen: Har R skjutbana hemma och vill öva under sommaren ?
R. Ja det har jag
Plutonchefen: Då kan R hämta ut 200 ptr och ta med kpisten hem och öva.
Så jag hade kpisten och 200 ptr med i den gröna bagen hem.
Nä men vänta nu gjorde du Lumpen 1965!? Då vi hade iallafall 500 000 tusen kanonmats killar! Redo att möta de Röda..och så kör du Hayabusa idag..snart 80 Bast! Respekt :hjarta

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Fick denna av en kompis, har inte kunnat verifiera om det stämmer men känner ju till flera av fallen så den förefaller korrekt.

Varför tar inte etablerad media i denna fråga?

View attachment 507606
Läs denna insändare, många kloka ord.

Screenshot_20241213-205438.png

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Douglas Roos ..är en tönt ! Varför han ska ge sig in Pedofilgarnet..med en mille ...så hans sjunkande bolag kan få en skjuts! Så Sjöberg då 1987 Stockholms Stadium där nådda han toppen! Sen det gamla kriminella avskrädet i Göteborg som Sjöberg omslöt sig med ! ..men visst innan var det det en vistelse i Brasilien. Men de gamla polarna i Göteborg...Dumpen där finns cash att dra in!!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Bilen såld. Grattis Ebba!
Tycker hon känns AFA, vad är det för hemsk svart jacka, den har hon säkert på sin Free Gaza demonstration

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Tycker hon känns AFA, vad är det för hemsk svart jacka, den har hon säkert på sin Free Gaza demonstration
Jag vet inte. Det är du som är stilpolis. Ser ut som en ordinär skaljacka, tycker jag.

Hon borde åka dit på att hon har möjliggjort för någon att köra omkring i hennes avställda bil, belagd med körförbud. Jag vet inte varför hon fick ombes men bilen kan ju vara trafikfarlig.

Hoppas de fortsätter rota för det lär finnas mer.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Bara värre och värre:
1734162919889.png
Det mest intressanta tycker jag är att det lönar sig för vårdcentraler (generellt, inte bara här))
Att välja friska patienter
Att inte erbjuda vård utan istället ge förslag om annat, i det här fallet frukt :huvet

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Det är inte bara bilar som blir omhändertagna av Fogden på grund av tveksam ägarhistorik.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag vet inte. Det är du som är stilpolis. Ser ut som en ordinär skaljacka, tycker jag.

Hon borde åka dit på att hon har möjliggjort för någon att köra omkring i hennes avställda bil, belagd med körförbud. Jag vet inte varför hon fick ombes men bilen kan ju vara trafikfarlig.

Hoppas de fortsätter rota för det lär finnas mer.
Det är typiskt vänsterrättshaverist att inte kunna inrätta sig i ledet också.

Finns garanterat mer här.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Verkar inte så upprört när de själva vill sortera in och ut på etnicitet, bara jobbigt när Björn Söder gör det.

Om det nu är en etnicitet, är inte hela samegrejen båg numera?

1000040216.jpg

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj

Lite lättare ge sig på museet med två 30 tons 15,2 cm pjäser än plocka pistolerna av klankrigarna ?​

1734197147175.png

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja, hela same-cirkusen är extremt rasistisk men det är okej när urbefolkningen särbehandlar resten av landets befolkning. Då är det helt plötsligt rasistiskt att ifrågasätta rasprivilegier.
Är ju lite extra skoj att de gjort ett så bra jobb med pr att de kallas urbefolkning. De är ju inte mer urbefolkning än resten av svenskarna. De är ju tekniskt sett en inhemsk bakåtsträvande minoritet. Lite som skåningar. :hihi

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20

Lite lättare ge sig på museet med två 30 tons 15,2 cm pjäser än plocka pistolerna av klankrigarna ?​

View attachment 507695
Alltså, klart dominant i förorten med en sån pjäs. Särskilt om din antagonist är på andra sidan stan. 🤪

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!