Lite oklart för mig hur hans rymdraketprojekt finansieras. Jag gissar med statliga pengar.Då är väl tanken att Trump ska financiera marsprojektet med skattebetalarnas pengar !![]()
Det var i och för sig push notiser minst x3 från alla stora medier innan presskonferensen.Demirok avgick imorse.
Skapligt irrelevant man är om detta inte uppdagas/skrivs om här förrän nu på kvällen...
Tyvärr är det väl nån med mer iq än fiskmås som är kvar i C och som insåg att det går åt h-e med Demirokan!Tycker det är tråkigt att Demirok avgår. Personligen hade jag hoppats att han skulle hängt sig kvar till valet så han sänkt deras valresultat ännu mer.
Om man zoomar ut, och inte för att hamna i ännu ett invandrare-resonemang, och är lite konspiratoriskt lagd:Man kan bara hoppas att C hittar en ledare som talar om vad man vill göra och inte enbart vad man vägrar göra.
Vi importerade en fransk kung för ett tag sen när vi saknade ett vettigt alternativ.Är det vettigt att en turkisk medborgare, fram till nyligen, gör anspråk på att bli statsminister i Sverige?
Hur skulle det låta i en historiebok tror ni?
Nu är jag långt ifrån någon expert i historia. Men "ett tag sen" är väll ungefär +200 år? Eller finns det i modern tid också?Vi importerade en fransk kung för ett tag sen när vi saknade ett vettigt alternativ
Demirok avgick imorse.
Skapligt irrelevant man är om detta inte uppdagas/skrivs om här förrän nu på kvällen...
Nu är jag långt ifrån någon expert i historia. Men "ett tag sen" är väll ungefär +200 år? Eller finns det i modern tid också?
Det var den händelsen jag tänkte på. Sen dess har de väl lyckats yngla av sig tillräckligt för att ha någon att parkera på tronen efteråt.Nu är jag långt ifrån någon expert i historia. Men "ett tag sen" är väll ungefär +200 år? Eller finns det i modern tid också?
Ja, det var också intressant förstås.Vi importerade en fransk kung för ett tag sen när vi saknade ett vettigt alternativ.
Det verkar lite rökridå att börja snacka Bernadotte.Nu är jag långt ifrån någon expert i historia. Men "ett tag sen" är väll ungefär +200 år? Eller finns det i modern tid också?
Vi importerade en fransk kung för ett tag sen när vi saknade ett vettigt alternativ.
Iallafall jag har hellre en fransk kung än en turkisk statsminister.Det verkar lite rökridå att börja snacka Bernadotte.
Ska vi ha en rysk statsminister också?
Varför inte.
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |