gixxermf skrev:
2667839 Det är ju precis det som INTE händer... banan utvecklas ju till en gocartbana...
Skulle man göra något så är det ju avåkningszonerna om man skulle följa utvecklingen av cyklarna... nu hämmar man ju bara utvecklingen!
Vilken jädra otur! Jag tycker verkligen så himla synd om dig som tvunget skulle födas i fel jädra ände av den här världsdelen. Tänk ändå om dina föräldrar varit spanjorer eller itailenare och du snackat ett språk vi inte förstår... då hade du ju kanske även haft en RIKTIG BANA i närheten, där man kan köra ROADRACING på RIKTIGT!!! WHOOHAAA!!!!
Se dig omkring lite, det är faktiskt såhär sporten ser ut i Sverige. Ett par hundra i publik, obefintligt intresse från företagen och straffskatter på allt som är kul. Det ger ingen möjlighet att bygga banor i motogp-klass.
Gillar du det inte så byt sport. Sluta i alla fall klaga för det är djävligt tröttsamt med folk som har den attityden till allt.
Visst jag förstår att du inte har något bättre för dig hemma eller på jobbet eller vart du nu befinner dig men försök att vara lite konstruktiv istället. Börja med att komma på något månadsmöte eller någon städdag eller aktivitetsdag i din hemmaklubb.
Jag talar inte bara för egen sak utan för alla i sektionen som lägger ner en djävla massa jobb varje säsong. Vi har inget emot kritik men när det övergår till tjatigt gnäll börjar det bli ansträngt!
/HW