FettSnok
96% enligt läkaren
Livet ”på pansar”:
Besättningsarbete, oaktat var, är både givande och utvecklande (låter som floskler säkert, men ni som vet, ni vet.).
Det är inte den gästvänligaste av miljöer, det är varierande grader lera, damm, grus och lera (värt att nämna två gånger).
Oaktat var man befinner sig i gruppen är alla nån form av oljetroll. Om det sen är fett, motorolja, vapenolja eller hudraulolja..
Behöver man vara ett fys-fenomen? Nja.. men 10km på under timmen kommer krävas av dig från ganska tidigt i processen.
Har du funderat på underhåll? Mekaniker på pansar? Hålla maskinerna igång och när du blir trött på att tillhöra grabbarna i spenaten kliver du bak (uett frontperspektiv) till verkstäderna, om du planerar att göra mer än din grundutbildning.
Amatörer pratar taktik medan proffs pratar logistik, vilket skulle visas just i detta nu öster om Östersjön..
Tänkte inte heller göra mer än min plikt, men tydligen ändrade jag mig en bit på vägen ?
Besättningsarbete, oaktat var, är både givande och utvecklande (låter som floskler säkert, men ni som vet, ni vet.).
Det är inte den gästvänligaste av miljöer, det är varierande grader lera, damm, grus och lera (värt att nämna två gånger).
Oaktat var man befinner sig i gruppen är alla nån form av oljetroll. Om det sen är fett, motorolja, vapenolja eller hudraulolja..
Behöver man vara ett fys-fenomen? Nja.. men 10km på under timmen kommer krävas av dig från ganska tidigt i processen.
Har du funderat på underhåll? Mekaniker på pansar? Hålla maskinerna igång och när du blir trött på att tillhöra grabbarna i spenaten kliver du bak (uett frontperspektiv) till verkstäderna, om du planerar att göra mer än din grundutbildning.
Amatörer pratar taktik medan proffs pratar logistik, vilket skulle visas just i detta nu öster om Östersjön..
Tänkte inte heller göra mer än min plikt, men tydligen ändrade jag mig en bit på vägen ?