Hahahaha... Men man måste ju höra så att allt skrammlar som det skabjörn.e skrev:2388643Ne börjar du tokvarva fan i depån får du inga vänner så skit i det
björn
Hahahaha... Men man måste ju höra så att allt skrammlar som det skabjörn.e skrev:2388643Ne börjar du tokvarva fan i depån får du inga vänner så skit i det
björn
Så man kan alltså inte åka till tyskland å hämta hem en båge som skrot, som saknar ramnummer? .. jag spanade in nyare hojjar med mindre skavanker när jag hälsa på kussen föra året, som var lösta, utan ramnummer BILLIGT.aRWe skrev:2391110Tänk på att hojen skall ha mc-idcard sen, dvs man ska uppge ramnr har jag för mig.
Här kan du se vilka uppgifter dom behöver för ett MCIDcard (PDF)IronMike skrev:2394060Så man kan alltså inte åka till tyskland å hämta hem en båge som skrot, som saknar ramnummer? .. jag spanade in nyare hojjar med mindre skavanker när jag hälsa på kussen föra året, som var lösta, utan ramnummer BILLIGT.
Jag vill chaka en nyare 1000cc, och bygga om själv. Ha nåt kul pyssel i vinter, samt nästa år kunna vara stolt över nåt som man själv "skapat".
thanksaRWe skrev:2394155Här kan du se vilka uppgifter dom behöver för ett MCIDcard (PDF)
http://www.svemo.se/file_out.php?id=715
Här är en lista som blev till när Swedie frågade vilka grejor som han behövde ta med sig till Anderstorp i våras. Riktigt bra lista blev det.IronMike skrev:ingen som har en bra inköpslista på allt man behöver till sitt lilla stall nästa år? finns säkert prylar man inte tänkt tanken på att behöva...
Fint ...lite saker som ska inhandlas under vintern då...aRWe skrev:2399337Här är en lista som blev till när Swedie frågade vilka grejor som han behövde ta med sig till Anderstorp i våras. Riktigt bra lista blev det.
Är det rätt nummer ?Neutral skrev:2383351Ring direkt på 0706-11 50 68 i stället, Micke är internetanalfabet.
ska nog köpa en skrotad hoj i Düskland.. samt en ram från en skrot i sverige, så kan man iaf visa historik. Får se, finns olika "billiga" varianter men ändå ärliga, kanske blir dyrare i längden jämfört med att köpa färdig racehoj, men jag vill ha pyssel i vinter...xyx skrev:2406618IronMike, med tanke på att du behöver en hoj med motor och ramnummer för att rejsa så är det kanske dags att ändra signaturen?
Skrattar bäst som skrattar sistdon_tomazo skrev:2461316Det är var den roligaste tråden jag skådat på evigheter. Jag sparar den som favorit!
IronMike skrev:2407347ska nog köpa en skrotad hoj i Düskland.. samt en ram från en skrot i sverige, så kan man iaf visa historik. Får se, finns olika "billiga" varianter men ändå ärliga, kanske blir dyrare i längden jämfört med att köpa färdig racehoj, men jag vill ha pyssel i vinter...
www.wrackbike.deVictor skrev:2496249Lägg gärna upp trådar om det. Minns med glädje tråden där du försökte byta oljefilter och ser fram mot tråden där du riktar en bakram.
Nja som det är nu så köper jag en färdig hoj ..nåt fullkittat med massor extrasaker, men regbar. så sätter jag en maglite framtill å en röd reflex baki, så jag kan dra ut å öva lite på bulten nejdå, men det blir lite träningar såklart. Samt en och annan deltävling i R1000 kanske, mest för att lära mig hur allt funkar. Förväntat mig inget annat än jumboplats, men 2007 får bli en försäsong till 2008 då man har mer koll på läget.don_tomazo skrev:2607471Verkar bli en del ändringar på vägen ändå.
Först var ju bana inte någonting för dig i överhuvud taget men det växte du ur.
Du skulle heller inte träna något utan bara köra tävlingarna fast det verkar som om det allt bli några träningar iaf.
Men cykeln skulle du ju iaf bygga själv och inte köpa en färdig..? Nej det ÄR nog smartare att köpa en färdig.
Någon sa någostans i denna tråden att det skulle bli den längsta på SH. Det här inlägget är mitt bidrag bara.
Nu vill jag se IronMike på minst en tävling nästa år
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |