Tönt i Porche...........

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Anderzzon skrev:
2500484 Han är ju född 1918 :D :rolleyes:

Eh nu ska vi inte mobba gamlingarna eller moraltanterna.
Jag brukar ju inte ägna mig åt att "rejsa" med bilar eftersom det inte ger mig så mycket. Tävlar mest mot mig själv men denna killen i PORSCHEN förtjänade lite pisk. Jag menar komma här och tro att man kan dra en skrevraket av hyffsat ny årsmodell med en fattigmans-porsche. hehehe
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Du skulle åkt ikapp och stannat han och sagt om du vill leka stekare skaffa dig en riktig porsche!
 

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
RaZmaN skrev:
2500497 Blåmetallic yepp...., fast detta var utanför Karlstad...

Ok, jaja, ska inte börja ge mig på å beskriva killen som satt i bilen. Satt däremot en liten rädd blondin vid hans sida hur nu det går ihop.:näsblod
 

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
knallen skrev:
2500462 Du menar att du aldrig har gasat till någon gång? Eller att du också har känt att hornen är på väg att växa? Eller aldrig gasat lite extra då någon har legat röv på dig?

Pyttsan...

Jag har inga horn. Älgar och många andra djur har horn.

Jag vet inte vad, som du skriver "någon legat röv på dig" innebär. Om det är något med gay så föreslår jag tråden GAY på sporthoj.com
 
Last edited:

Suzuka mannen

this is what life`s all about
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Smålandsstenar
Hoj
repsol 1000 rr 05:
herregud säger jag bara... vill "the blade" rejsa så får han väl göra det o kör han i porschen vårdslöst så e det klart man reagerar. speciellt när han e nära o klota hojjen för porsche muppens körning.....
för gammal med andra ord=)
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Stod vid ett rödljus en gång när det rullade upp en ferrari-röd liten sportbil brevid mig. Jag tittade ner på killen, han sneglade upp på mig. Kunde riktigt höra ledmotivet till någon gammal cowboyfilm spelas i bakgrunden och tänkte "den här killen vill race'a". Så när ljuset slog om till gult sparkade jag bort backspegeln på bilen. Dåligt snopen han såg ut.



Berättelsen ovan är en dramatisering, inga sportbilar skadades under berättandet av den.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
The blade skrev:
2500430 Hello lads.......
Nu ska jag berätta. Hade vart ute på min dagliga repa och va lite småirriterad när jag kom in till stan igen där alla körde jäättelångsamt och va allmänt i vägen. Kom upp till en korsning där jag fick vänta jättelänge på grönt. Hör hur det varvas frenetiskt bakom mig och det rullar upp en Porche boxter med en flinande tönt i. Nu blev jag ännu mer irriterad så klart. Varvade till lite med bladen och det triggade porchetönten ännu mer som vid det här laget stirrade sig galen på ljus-signalen i hopp om att kunna dra mig vid grönt. Grönt blev det och porchen drog iväg som faannn med skrikande däck. Jag körde lugnt och försiktigt fram till nästa rödljus där han i porchen väntade på mig med ett hånflin på läpparna. Va?? :confused: tänkte jag och blev förvånad som f-n över att killen trott att han toookdragit mig. Jaja du ska få tro att du är bäst i din fina lilla porche tänkte jag. Sen gav han mig fingret!!!!
ÄR HAN PÅ RIKTIGT.......hornen började klia innanför hjälmen och DET är väldigt irriternade om man redan är irriterad. För j-vulen. OK då tänkte jag och rättade till pungen som låg fel i skinnet. Varvade upp bladen lite. Grönt ljus och han försvann bakom mig rätt fort. Hur som så har blåvit vart rätt heta i stan under veckan så jag drog av på gas och hornen slutade klia. Lägger som vanligt ned hojen i min favvosväng. Då kommer porchen som ett as i kurvans vänstra körfält. Uppenbarligen kunde han inte hantera bilen i den hastigheten utan började slira över på mitt körfält. Med ordentligt nedlägg blir jag tvungen att sätta vänstra armbågen i sidan på hans bil. Får lite oreda på hojen och är en hårsmån från att klota. Nu blir jag GALEN :mad: av ilska. Första tanken är att köra ikapp honom och slå av ena bakspegeln med mina racehandskar men jag lugnar ned mig och han får det LÅNGA fingret ett par tre gånger innan aset svänger av. Så kan det gå ibland med folk som tror dom är gud på roadsen. Att folk orkar. Nä jag skulle nog slagit sönder hans backspelgel i af. Det hade kännts skönt, väldigt skönt. Lite outlaw över det oxå.....fan va tuff jag är.

Tänkte jag bara skulle dela med mig lite.

edit; PORSCHE stavas det ju såklart

Jag vill också att mina horn skall växa fram sådär. Tävling vid rödljus e så retro
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Jaja, det var ju en Porsche iaf, här på landet får man hugg av pappor i 7 sitsiga droskor. Vad tror folk egentligen, att deras Sharan från sent 90-tal ska dra en platsraket? Mjo, förmodligen... :D
 

Dominator-Rocks

Guest
CBR_Falun skrev:
2501103 Jaja, det var ju en Porsche iaf, här på landet får man hugg av pappor i 7 sitsiga droskor. Vad tror folk egentligen, att deras Sharan från sent 90-tal ska dra en platsraket? Mjo, förmodligen... :D


Nu har jag ju jag en rätt så slö moppe men va faan, det är ofta 18 åringarna med sina tuff Ådis och Bmwes volvos mm racer mig inne i stan, fast jag tycker bara det är kul! :squid :hojsmilie

Roligast är när man drar fullt på rullen och dom inte hinner me´ då slår dom av och låtsas som ingenting.

:rolleyes: Fast det händer inte så ofta Vuxen mogen och ansvarstagande som man E´!
 

CALLAHAN

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha XSR700 2018
Har du inte regnummret på bilen?
Bara att ta reda på vart idioten bor.
Finns ganska mycket fina saker som man kan hälla på en sådan bil så att den inte blir lika fin efteråt!
 

b_randen

Ill Mostro - SDK Socio #3713
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Karlskoga - åsen
Hoj
Ducati Monster 900 "Kammo Edition"
CALLAHAN skrev:
2501123 Har du inte regnummret på bilen?
Bara att ta reda på vart idioten bor.
Finns ganska mycket fina saker som man kan hälla på en sådan bil så att den inte blir lika fin efteråt!

Du kan ju sno hans körkort om han nu ens hade nåt också... vilken jävla idiot... i stridens hetta hade man nog kunnat elda upp den fans bil... fixa regnr bara så hehe :mad:
 

peppe44

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2006
Ort
kalmar
Hoj
kawazaki zrx 1200s
CBR_Falun skrev:
2501103 Jaja, det var ju en Porsche iaf, här på landet får man hugg av pappor i 7 sitsiga droskor. Vad tror folk egentligen, att deras Sharan från sent 90-tal ska dra en platsraket? Mjo, förmodligen... :D
ha ha kul att ni kan dra dom själv blev jag frånåkt av en 244 från 80talet min gammla gsx400fws måste bytas ut(också tidigt 80tal)
 

Dominator-Rocks

Guest
PeGe skrev:
2501129 Det blir fler å fler töntar i den här tråden...

Ja jäädrarns, såg det först nu när du sa det!
Tack tack tack :tummenupp


Shit läste mitt förra inlägg och förstår att det är säkert mig du syftar på , en av dom däringa töntarna..... aaaahhhh vad skall jag göra för att uppnå ballhetsfaktor 10 igen :confused: :va :näsblod
 
Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
när de dyker upp nå likn bruka jag gasa lungt o skita i det men gasar gärna om man ser en "seriös" snubbe.
har stött på bilar som jag varken kunnat ta i varken fart el acceleration.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top