Sen är ju inte din ktm en jävla skrothög heller. Tänk lite.... Ganska onödigt att tväta nåt som omöjligt kan bli ren
Haha nejdå min e riktigt fin fortfarande... jamen det e ändå bra för hojen att tvätta den lite då och då..
Sen är ju inte din ktm en jävla skrothög heller. Tänk lite.... Ganska onödigt att tväta nåt som omöjligt kan bli ren
Oj då bara en gång.. Jag tvättar min en gång i veckan
Hahaha, seriöst? ::3221166men du är ju idiot med.... kan ju inte köra en ktm strypt
Hahaha, seriöst? ::
men du är ju idiot med.... kan ju inte köra en ktm strypt
din hoj e jätte schnygg ska bli jäkligt kul att se om dom där supermotardhjulen kommer på innan årskiftet 2010/2011
Jag e itne en idiot det e min far som e en idiot.. kan bli om 3 veckor om brors kompis kan då han har enduro-tävling och en massa plugg.. aja inget mer ot i din tråd... men står ändå fast att man borde iaf skvätta lite vatten på den en gång i månaden.. tar högst 5 min.. Och mitt första inlägg var inte menat mot dig om du tog åt dig som du verkade göra..
Jag e itne en idiot det e min far som e en idiot.. kan bli om 3 veckor om brors kompis kan då han har enduro-tävling och en massa plugg.. aja inget mer ot i din tråd... men står ändå fast att man borde iaf skvätta lite vatten på den en gång i månaden.. tar högst 5 min.. Och mitt första inlägg var inte menat mot dig om du tog åt dig som du verkade göra..
jag tycker du e lite hård nu linus och tvätta bör man annars dör man av att ramen rostar sönder så att den pajjar när man e ute och kör
vad är problemet? har inte koll på var strypningarna sitter men är inte svårt å plocka strypningar.
och tvätta orkar jag inte. ska monteras ner i molekyler ändå.
Asså jag har ju en extra krök som jag bara slänger på och tar bort luftburksskyddet(vet ej riktiga namnet) och munstycken är det jag inte riktigt vet hur man gör och då e de lika bra att han får göra allt och får en liten peng för de...
Asså jag har ju en extra krök som jag bara slänger på och tar bort luftburksskyddet(vet ej riktiga namnet) och munstycken är det jag inte riktigt vet hur man gör och då e de lika bra att han får göra allt och får en liten peng för de...
Aa eller så pillar du själv och LÄR DIG DIN HOJ!!
ge fan i allt skitsnack nu.
okej.. inget mer ot då det e din tråd... Du har inga mer bilder på hur den ser ut nu?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|