t4pp3r's CRM 125

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
din hoj e jätte schnygg ska bli jäkligt kul att se om dom där supermotardhjulen kommer på innan årskiftet 2010/2011

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
men du är ju idiot med.... kan ju inte köra en ktm strypt:huvet

Jag e itne en idiot det e min far som e en idiot.. kan bli om 3 veckor om brors kompis kan då :) han har enduro-tävling och en massa plugg.. aja inget mer ot i din tråd... men står ändå fast att man borde iaf skvätta lite vatten på den en gång i månaden.. tar högst 5 min.. Och mitt första inlägg var inte menat mot dig om du tog åt dig som du verkade göra..

_RaLLaN_

Guest
Jag e itne en idiot det e min far som e en idiot.. kan bli om 3 veckor om brors kompis kan då :) han har enduro-tävling och en massa plugg.. aja inget mer ot i din tråd... men står ändå fast att man borde iaf skvätta lite vatten på den en gång i månaden.. tar högst 5 min.. Och mitt första inlägg var inte menat mot dig om du tog åt dig som du verkade göra..

Inte tänkt på att de faktiskt går att strypa av den själv? :D

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

vad är problemet? har inte koll på var strypningarna sitter men är inte svårt å plocka strypningar.

och tvätta orkar jag inte. ska monteras ner i molekyler ändå.

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
jag tycker du e lite hård nu linus och tvätta bör man annars dör man av att ramen rostar sönder så att den pajjar när man e ute och kör

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag tycker du e lite hård nu linus och tvätta bör man annars dör man av att ramen rostar sönder så att den pajjar när man e ute och kör

tyst nu. jag e på dåligt humör....

har precis haft nostalgigrejs å saknar nsren som fan.... hon va skön på sitt sätt....

crmen e så jävla röten.
såhär sa jag till en kompis för 5 min sen.... å de e fan sant.

|| Shlapper || Knotterhjulen har anlänt säger:
nä fi fan nu vill jag att garaget ska bli klart
kommer gå illa snart
min kedja kommer gå av när som helst... däcket är totalt slut, kör på korden..... kopplingen slirar som ett cpbarn. sen att mina bakblinkers e pajj, baklampan är inte godkänd och jag har ingen skyltbelysning
fatta vilken go böteslapp jag får av farbror blå om han tittar förbi
åsså kommer jag ha kört för fort oxå

är dags att gå i ide tills garaget e klart känner jag.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
vad är problemet? har inte koll på var strypningarna sitter men är inte svårt å plocka strypningar.

och tvätta orkar jag inte. ska monteras ner i molekyler ändå.

Asså jag har ju en extra krök som jag bara slänger på och tar bort luftburksskyddet(vet ej riktiga namnet) och munstycken är det jag inte riktigt vet hur man gör och då e de lika bra att han får göra allt och får en liten peng för de...

_RaLLaN_

Guest
Asså jag har ju en extra krök som jag bara slänger på och tar bort luftburksskyddet(vet ej riktiga namnet) och munstycken är det jag inte riktigt vet hur man gör och då e de lika bra att han får göra allt och får en liten peng för de...

Aa eller så pillar du själv och LÄR DIG DIN HOJ!!

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610

om du payar mig 500kronor så kan jag göra det i helgen :tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Aa eller så pillar du själv och LÄR DIG DIN HOJ!!

Jag e självklart med när de gör det.. Känner mig inte tillräckligt säker för att pilla med något så dyrt.. Inte i motoren.. Ska dra på handskydden. motorskyddet, byta fjädrarna vid stödet som bli sena på något sätt... motorn får vänta nåra månader...

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Det är ju roligare att titta på målarfärg när den torkar än att vänta på att det ska hända något med din hoj.

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457