Haha. den blir bara fulare för vaje dag som går..
Schysst
Den här kommer bli grym , precis som eXter sa 2t motard e fint de. när tror du att du kommer vara klar med hela projektet?
3219864ja du lilla lundgren. du har ju dykt upp i tävlingen igen så man får ju pressa sej till smärtgränsen
bokstavligt talat (stolpen)
och köpa frigolit e ju överskattat när de ligger massa på tomten. isolering vettu
men närmsta byggvaruhus kanske har?
haha jävlar i min lilla låda här va de dött.
kanske ska bjuda på lite bilder på hur bakskärmen kommer bli.
distanserna skall även göras ny i veckan. så motardisarna kanske sitter på om två veckor lr nåt. lagom till endurosäsongen. sen anländer ett par knotterhjul ev i veckan från min vän lundgren oxå
ja de va väl typ så de ligger till just nu. garaget är snart klart oxå btw så snart börjar jag bygga på riktigt.
Edit: justeja kanske ska förklara dom tre sista bilderna oxå... jag va lite klantig så jag körde lite för fort på en grusväg vi har här hemma som slutar med en fuckin grind. jag satt i sista lyktstolpen innan grinden. de e vad som hände med hojen. sen har och är min häl om riktigt som den borde. tog min första ordentliga steg idag, en vecka efter...
Din jävla klantarsle, man kör inte in i stolpar
Muahaha! Klant.
Nej han är smart som få.3220327eyy kaxa inte. din bror va ju med klantig... (lite lågt kanske men du får fatta min ironi)
Nej han är smart som få.
det är jag med. lika bra å krocka den nu när den e skabbig som helvete. asså som min kompis skrev en bit upp. att den blir fulare å fulare för varje dag. jag skojjar inte... de stämmer fan
den börjar bli riktigt skabbig. har tvättat den en gång på hela sommarn.
Oj då bara en gång.. Jag tvättar min en gång i veckan
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |