Fan vad bögigt. Skrota och köp större hoj nu din fjant![]()
var sak tar sin tid. lite dumt att köpa större hoj innan man ens närmar sej 18...
så dra helvete nu din fjant. jag kommer smeka dej i köerna sen när skolan börjar
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
var sak tar sin tid. lite dumt att köpa större hoj innan man ens närmar sej 18...
så dra helvete nu din fjant. jag kommer smeka dej i köerna sen när skolan börjarfan va feta våra hojar kommer se ut brevid varandra
675ans brutala utseende kanske smittar av sej lite på min
![]()
Nej, folk kommer skratta och undra varför du följer efter mig.
Rallan du kan ju försöka, bättre att försöka än att stå utan hoj överhuvudtaget![]()
De gör du med för tillfälllet och har gjort hela våren
jag smiskar er båda. sen att min ser ut som fan är en annan sak. bara bra, slipper jag lipa tre år för att jag lagt den.
Det är bra att du har drömmar iaf. Och lägger man hojen så lagar man den, pengar är inga problem.
Det är bra att du har drömmar iaf. Och lägger man hojen så lagar man den, pengar är inga problem.
Hahaha. sebbbeeeeee Du e ju inte helt riktig... varför sålde du hojen i våras för? ja blev ju också tvungen å säljaman kan ju inte köra runt med linus så som hans hojar ser ut
![]()
jaja håll käft. så illa såg fan inte nsren ut. den gick illa ist![]()
Den var ful och ännu fulare när du åkete på den och ännu fulare när min blänkande gasgas -06 stod brevid. lät som en fyrtakt 50cc scooter, och det blev ju inte bättre när du köpte den här "motorcykeln" den ser ju ut som FAN. Och den låter som min grannes katt när man gasar, SKÄRP DIG NU LINUS!!!! Och om du köper en hundkoja nästa år så får du fan smäll, fy fan..![]()
jaja bara för du e så jävla bortskämd å dina föräldrar lägger alla pengar på dej....
jag ska köpa en mini bara för att reta dej..min husa kommer smiska din äckliga volvo ändå:fatta
Käft på er båda två, köp riktiga hojjar, så får vi slut på det här skitsnacket.
haha.. jösses pojkar! att ni orkar..?
lycka till med projektet iaf! tappa fan inte tålarmodet, det höll jag på att göra med min NSR... menmen, tog ju somsagt hela vintern att få den att bli något..
T4pp3rs NSr va snygg tycker jag iaf![]()
Har ju gått 9 dagar nu... Hänt något???
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand