Måste bara säga grattis till dej för att du inte tog en lampa som skulle sänka hojen
blir nog riktigt snyggt
orkar inte kolla igenom tråden så jag frågar:
vad är den senaste nyheten om distanserna och de?
mohaha igge. jag har bara mobbat dej innan jag bestämde mej för ganska länge sen att det blir ytterliggare en cyclope i min ägo. bara så jävla kul att driva med någon som är så nyfiken som du e
och senaste nytt om distanser är att jag har kontakt fixad. lr a jag har massa kontakter egentligen men en säker kontakt så jag slipper göra det själv. men då tar det 4 veckor till för han har semester. sen har jag 2 kompisar med svarv, den ena är inte hemma men hans far kan hjälpa mej om 2-3 veckor. den andra har inte chuck som klarar tillärckligt stora borr om det inte funkar med träborr.
och btw gubs. min crm ligger mej varmt om hjärtat. kommer lägga ner mkt tid på henne i vinter sen. anledningen till att jag kommit på detta är att jag inte tänkte tanken "jag slänger dej i diket jävla kukhoj" förut när den nöp som jag täntke med nsren så fort den inte starta samt varje ggn jag skulle ta fart och springa igång skiten när jag inte orkade köpa nytt batteri.
jag vill att alla håller tummarna för min skulle mellan 12 och 2-3 då det är den mest spännande händelse under mitt hojliv sker. riva cylinder...... jag tror och hoppas att det inte är allvarligt då jag upptäkte det tidigt och att den startar fortfarande...
nu ska jag sova så jag är fit for fight inför morgondagens rivning. god natt.
Edit: jävlar va långt det blev.
Last edited: