t4pp3r's CRM 125

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
jorå dom passar. men jag vet inte riktigt hur jag skall göra. ringde mailade lite förut. två olika prisförslag på orginalprylar. 7500 för cylinder och kolv eckl ringar. vet inte om nåt mer ingår. 8500 för kolv cylinder ringar packningar lager. allt. dock lite väl häftick tyckte jag då va.
.
OMFG!!! 8500 för cylinder o kolv..:näsblod Funkar inte en sånhär eller :va

http://www.geiwiz.de/shop/catalog/p...th-orig.-piston-(without-rings,-clips-and-pin)

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
det är inte lika skoj:p nä men jag får se. nu börjar bitarna falla på plats med mina top secret planer.

för er som läst så ändrade jag förra inlägget för å vara lite hemlig:tuttar

ok kommer nog bli NiCE :tuttar

Hela hojen kommer nog bli riktigt nice den osso när allt e klart så lycka till med dina planer!! :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Update 24 juli

Tja. nu blire update åt folket.

Mitt rör kom förut:yoparty :yoparty :yoparty tog bara typ 2 månader. å när man väl får det är hojfan pajj ist.:huvet man blir så jävla lack ibland.

ska beställa cylinder i veckan om jag får tummen ur.

Ha d

Bifogat

• IMG_0015.jpg
    IMG_0015.jpg
    116.9 KB · Visningar: 93

Linkan_

Jag kör bakhjul, det är ganska kul
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
Husqvarna WR 125 Motard, DT 125R
Tja. nu blire update åt folket.

Mitt rör kom förut:yoparty :yoparty :yoparty tog bara typ 2 månader. å när man väl får det är hojfan pajj ist.:huvet man blir så jävla lack ibland.

ska beställa cylinder i veckan om jag får tummen ur.

Ha d

Nice med röret iaf! Däremot tråkigt med hojen, hoppas du hittar en billig cylinder :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Nice med röret iaf! Däremot tråkigt med hojen, hoppas du hittar en billig cylinder :yoparty

blir en från tyskland. cirkus 2-2,5k. ska försöka ragga offert från en hemsida och de kommer kosta runt 300 euro för cylinder och kolv och allv som behövs, tändstift, lameller och tryckfjädrar. helt okej och jävligt värt enligt mej. har en cylinder gått närmare 3000 mil så börjar det bli dags att byta.

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Rktigt fint rör :tuttar

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Fan va sjukt jobbig otur men jävligt fint rör hade du iallfall fått tag på hoppas det är till någon tröst iallfall ^^ :p

_RaLLaN_

Guest
Linus du e skyldig mig en ny säng :arsele sen du spydde ner den och resten av huset :mad:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Blir så ibland:D lite mkt av det goda och en snäll kompis som tycker det är skoj att supa sina vänner under bordet:huvet

Edit: lycka till du med din get:tummenupp du kommer åka på så fett med stryk:arsele

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
jag vet datumet, tror jag :hej

För att vara ärlig så leder lundgren nu :tungan
för bilden jag kommer ihåg av din (orkar inte kolla om det finns nån nyare) så är lundgrens snyggare

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag vet datumet, tror jag :hej

För att vara ärlig så leder lundgren nu :tungan
för bilden jag kommer ihåg av din (orkar inte kolla om det finns nån nyare) så är lundgrens snyggare

ÅÅÅÅÅÅH fan.....:va

nu förstår jag inte riktigt vad du menar:va

nä skämt åt sido. vet inte hur länge han har byggt på sin men han har byggt bra mycket längre än dom 2 månaderna jag har ägt min hoj.

men vi får se:tuttar kom på att jag kanske kommar få litetight med tid:gnissla har lite mer tid nu på sommaren än jag kommer ha när skolan börjar:D tänkte inte på det när vi spikade datumet men jag ska göra mitt bästa.

May the best man win, may the riches man win or may the most stupid man win... vi har spekulerat lite i hur det blir^^

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati