Datumet är framskjutit till 24 Januari det vet du va?Nu får du rappa på, planeringen för min hoj pågår för fullt![]()
Datumet är framskjutit till 24 Januari det vet du va?Nu får du rappa på, planeringen för min hoj pågår för fullt![]()
nä fi fan nu va de länge sen. jag kan säga att de blir tight med 24 januari för min del. trode jag skulle komma in i garaget typ nu men de e inte nåt som visar på de. så jag vettefan...
en liten uppdate kanske ni vill ha. jag har slängt på crosshjul på gamla bettantanken är att de ska skvättas lite dynga och snö här så småning om.
Hur går det med bygget? har du fixat distanser till motardfälgarna eller?
äntligen händer nåt iaf![]()
Vad menar du att du inte är säker på att du kommer använda din bromsoksadapter?![]()
Du måste ju testa om det är en säker konstruktion med 2st 3mm-plåtar innan jag kan använda den![]()
Ser mycket bra ut![]()
håller på att mjuka upp lundgren så jag får köpa hans adapter nu när han inte behöver den mer
men jag tror faktiskt det håller. hur tjock är plåten din kooosin kör med? för hans konstruktion ser väl ut typ som min gör nu? med enbart en plåt?
Aningen tjockar än 3mm det vet jag, men inte riktigt hur mycket, har inte kollat för mycket på bromsen
min är 4. men det är alu![]()
Okej, lär en okunnig, är alu mjukare eller?![]()
Sprödare är väl bättre att säga.Okej, lär en okunnig, är alu mjukare eller?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |