Ta bort hår på magen?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Identitetsproblem mellan 20-40?? :va :va

Det är ju vid 40 och 50 folk (både män och kvinnor) får sk kriser och ska hitta sig själva på det mest besynnerliga sätt.... :va

Nä, allt du hört var en lögn. Det är väl 25-35 tjejer som vaknar en morgon och SKA ha barn. ex: Johanna 26 som pluggar och således har taskigt med pengar, hon bor i en hyresrätt med 6000:- i månaden. HON kan utan några problem bli på smällen med Johan Ursut som sen får sitta inne så hon får ta hand om allt själv och det tycker hon är HELT ok. Jag gör vad som för att slippa den eran om det så gäller att varva hubbabubbasnack med stomipåsar.

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag har sett på tv att det finns en handske som man gnuggar bort håret med.

JohanRocker

Du Är Bara Avundsjuk
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
streetfigheter Vit/Svart
han gör det för tjejens skull tror jag hon kanske tycker han är för hårig!! :tungan :tungan :tungan :tungan

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
haha... om nu detta är på fullaste allvar :) (vilket det faktiskt KAN vara...) så testa hårborttagningscreme :tummenupp
du blir som högglanspolerad, inga prickar, skärsår eller annat trams. bara LEN å fiin :fakta

Nu vet inte jag vad du har för erfarenheter men Veet funkar iaf inte så bra på mig. Inte så heller hyvel (om man nu inte drar mot strånas riktning men då säger ju huden ifrån), vill man bli bebislen så är det 30 min med rakapparaten som gäller, synd att det bara håller sig sådär lent i typ 6 timmar, sen är man som en kaktus :hihi.

Laser funkar inte på mig då jag har för ljusa strån. Dör man om man vaxar :gnissla?

Utifrån va jag hört så kommer de va bögande nog för 10 år framåt dit ja ska..
Pinky, Mark, Maffan o grabbsen.. ja, need I say more...

Jag ska tyvärr inte gå på festen, vad jag vet nu iaf. Kanske kommer bort en sväng efter jobber bara för att heja på dig isf :).

Last edited:

samhainie

Guest
Nu vet inte jag vad du har för erfarenheter men Veet funkar iaf inte så bra på mig. Inte så heller hyvel (om man nu inte drar mot strånas riktning men då säger ju huden ifrån), vill man bli bebislen så är det 30 min med rakapparaten som gäller, synd att det bara håller sig sådär lent i typ 6 timmar, sen är man som en kaktus :hihi.

Laser funkar inte på mig då jag har för ljusa strån. Dör man om man vaxar :gnissla?

1. då har du inte läst instruktionerna och sen vågat trotsa dom ;) du får akta så jag inte veetar dig nästa gång vi ses, så du får uppleva ett bra resultat :tungan

2. du dör inte av att vaxas :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
1. då har du inte läst instruktionerna och sen vågat trotsa dom ;) du får akta så jag inte veetar dig nästa gång vi ses, så du får uppleva ett bra resultat :tungan

2. du dör inte av att vaxas :)

Jag har läst :mattias.

Vi kan pröva båda alternativen i brist på annat :näsblod.

Kia

Guest
Nä, allt du hört var en lögn. Det är väl 25-35 tjejer som vaknar en morgon och SKA ha barn. ex: Johanna 26 som pluggar och således har taskigt med pengar, hon bor i en hyresrätt med 6000:- i månaden. HON kan utan några problem bli på smällen med Johan Ursut som sen får sitta inne så hon får ta hand om allt själv och det tycker hon är HELT ok. Jag gör vad som för att slippa den eran om det så gäller att varva hubbabubbasnack med stomipåsar.

Okej, du är ju kille och medlem på SH så du måste ju veta hur det är... :confused: :rolleyes:

Vi kan ta ett annat exempel som jag inte heller tror är så ovanligt:

Krister 47 år gift, 3 barn, villa, volvo, vovve, vitt staket och vita knutar fyller plötsligt 48 och får panik över att han snart är 50. Han skiljer sig från sin 40+ kärring. Hittar en liten 20-åring att skämma bort och ha som smycke. Han byter sin praktiska volvo mot en snygg hoj. Börjar raka pungen och tatuerar in nåt kryptiskt mönster på skinkan. Köper ett par "jättesnygga" pilotbrillor och hänger på stans innehak med sitt smycke brevid sig och sin snygga hoj parkerad utanför. Å så vitt jag vet står han där än idag och han är såååååå lycklig.... :D :tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Okej, du är ju kille och medlem på SH så du måste ju veta hur det är... :confused: :rolleyes:

Vi kan ta ett annat exempel som jag inte heller tror är så ovanligt:

Krister 47 år gift, 3 barn, villa, volvo, vovve, vitt staket och vita knutar fyller plötsligt 48 och får panik över att han snart är 50. Han skiljer sig från sin 40+ kärring. Hittar en liten 20-åring att skämma bort och ha som smycke. Han byter sin praktiska volvo mot en snygg hoj. Börjar raka pungen och tatuerar in nåt kryptiskt mönster på skinkan. Köper ett par "jättesnygga" pilotbrillor och hänger på stans innehak med sitt smycke brevid sig och sin snygga hoj parkerad utanför. Å så vitt jag vet står han där än idag och han är såååååå lycklig.... :D :tummenupp
Känns bekant på något vis. Är Krister ungrare?

Kia

Guest
Känns bekant på något vis. Är Krister ungrare?

Förstår att det känns bekant för dig. :såjaponken
Men oroa dig inte sådana där kriser tror jag brukar gå över. :pannkyss

Krister låter som ett ganska svenskt namn eller vad tror du? Men visst det kanske finns nån ungrare som heter Krister, det har jag inte en aning om....

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Förstår att det känns bekant för dig. :såjaponken
Men oroa dig inte sådana där kriser tror jag brukar gå över. :pannkyss

Krister låter som ett ganska svenskt namn eller vad tror du? Men visst det kanske finns nån ungrare som heter Krister, det har jag inte en aning om....

Även om Valmers vanligtvis är väl snabb på att munhugga med dig så håller jag faktiskt med honom idag.

Tycker du inte att beteendet hos Krister och "smycket" känns igen lite väl mycket :va.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Även om Valmers vanligtvis är väl snabb på att munhugga med dig så håller jag faktiskt med honom idag.

Tycker du inte att beteendet hos Krister och "smycket" känns igen lite väl mycket :va.
bara byta ut 0:an mot en 6:a ..
se om du tänker som jag nu

:va kan man vara sååååååååååååå lycklig med en svensk man föresten.:rolleyes:

*here we go again* :corn

Gabor

Guest
bara byta ut 0:an mot en 6:a ..
se om du tänker som jag nu

:va kan man vara sååååååååååååå lycklig med en svensk man föresten.:rolleyes:

*here we go again* :corn

Man får bara ta bort fjollhår i denna tråd , annars blir man bannad av Sh eliten.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Är det ingen i den här tråden som har nämnt Silk-épil än? :brynad

Kia

Guest

:D :D :D

Det är skönt att vi har så många här som vet så mycket....

Om ni är så otroligt lustiga att ni tror jag syftar på någon jag känner så kan jag bara skratta :D och vara glad att jag är tillräckligt snygg och ung för att isf kunna vara ett "smycke"...

Nu vet jag hans historia mycket bättre än ni....

Å jag vet också vart min historia kommer ifrån.... Hur många sådana exemplar tror Ni man träffar på när man står i dörren på krogen? Män/kvinnnor långt över 40 som besöker ställen dit 18-20 åringarna håller till. Personligen tror jag aldrig att det är särskilt lyckat att ragga på krogen men det verkar fungera för många av dessa män/kvinnor iaf. Men det brukar finnas både mycket pengar och sprit, ibland kanske to m en vigselring i fickan.... :D :D Å visst det är faktiskt både män och kvinnor som gör sånt. Det finns många varianter å det kallar jag att ha en ålderskris och identitetskris som någon tyckte att tjejer mellan 25-30 hade. Men jag tror faktiskt att identitetskriser är mycket vanligare i högre åldrar när man kanske levt länge länge i samma förhållande och för längesen växt ifrån varandra. Barnen har växt upp och flyttat. Då är det dags att förverkliga och hitta sig själv.... Säger inte att det är så... bara en liten teori..

Men oj ni har vi kommit ifrån ämnet helt. Från att ta bort hår till identitetskriser.
Klart att man ska ta bort det hår man inte är bekväm med. Viktigast är ju att man själv ska känna sig nöjd och glad. Vad, hur och om man rakar är ju upp till var och en. Sen finns det ju lika många åsikter om det som det finns människor som gör det.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0