Rash skrev:2180567Vart f*n får man plats med det när man ska ut och hoja? Hur gör ni?
Tanka måste man ju, äta måste man ju osv..
Sundance Kid skrev:2180568innefickan på skinnstället funkar fint för mig...
Lirar du fortfarande men NMT telefon eller??
Sundance Kid skrev:2180568
Lirar du fortfarande men NMT telefon eller??
Rash skrev:2180583Va?
Om man inte har någon ficka då? Tejpa ett kreditkort på bröstet?
Sundance Kid skrev:2180585Tejp is da shit! Silvertejp ska det vara!
Kutsen då?
Rash skrev:2180595Har Vtr1000f förvaringsfack? Blir förhoppningsvis en sådan nästa vecka..
Har för mig att inte alla fack?
Var bara nyfiken på hur folk gjorde
Sundance Kid skrev:2180598jodå den ska nog har en kuts (bagageutryme) som dom flesta andra hojar med kåpor.. annars kanske en packbox hade varit något för dig!
Red skrev:2180602Plånbok och mp3 i innerfickan, husnycklar och telefon ytterfickorna. Om jag inte har ryggsäck eller nåt d.v.s.
Rash skrev:2180608
Tur att helställ har så många fickor Man kanske kan fixa egna fickor? Med hjälp av lite silvertejp och lite nålar?
Mr.Dna skrev:2180610Kör med magväska. Har ingen innerficka heller så det är bästa lösningen jag har testat iallafall. Du kan ha den på sidan eller bakåt så är den inte ivägen på något sätt heller, bara kom ihåg att stänga facket...
Sundance Kid skrev:2180613För att vara lite halvseriös då så går det kanske att sy in små fickor.. ta med stället till en skräddare eller till en mamma som kan sy!
Du kan lyfta av sadeln på firestormen, men det är inte mycket till förvaringsutrymme, det är liksom inte något bra fack utan saker kommer fara omkring och förmodligen trilla ur. En bra idè är att fästa en mindre förvaringsväska (typ kameraväska eller liknande) under sadeln så ligger dina grejer still.Rash skrev:2180595Har Vtr1000f förvaringsfack? Blir förhoppningsvis en sådan nästa vecka..
Har för mig att inte alla fack?
Var bara nyfiken på hur folk gjorde
FUBAR skrev:2180634Du kan lyfta av sadeln på firestormen, men det är inte mycket till förvaringsutrymme, det är liksom inte något bra fack utan saker kommer fara omkring och förmodligen trilla ur. En bra idè är att fästa en mindre förvaringsväska (typ kameraväska eller liknande) under sadeln så ligger dina grejer still.
Unidoc skrev:
Spray skrev:2180679Får man plats med låskätting plus skivbromslås under sadeln på en zx6r ? Om inte, var har man då låsutrustningen när man ska ut och köra?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|