Rash skrev:2180567Vart f*n får man plats med det när man ska ut och hoja? Hur gör ni?
Tanka måste man ju, äta måste man ju osv..
Rash skrev:2290362Men din getknullande besserwisserwannabe som försöker vara rolig, orka kalla plånböcker för fisförnäma saker
Jag har en liten "kort/körkort/pengar/papper hållande" liten tygbit. Men ändå är det en plånbok i mina ögon.
Knappt större än mobilen och sju gånger tunnare. Förstår du?
Frågan var var fan man får med sig skiten när man ska ut och åka. Men den frågan är besvarad och löst för deccenier sedan nu.
Och jag ser mig som stallägare. Äger totalt 350 hästar
Unidoc skrev:
Anderzzon skrev:2290668Om du inte vet vad ett kreditkortsetui är så bör du inte yttra dig då det inte är en plånbok, du är en tönt
350hk har jag i bilen
valmers skrev:2291515Folk har alltså fortfarande plånbok, en del har den dessutom i bakfickan. Herregud, är detta www.farmers.com?
Men vad i hela helsefyr har ni i den? Man har sina kort i en case, och några hundra kronor i en klämma på nämnda case eller löst i fickan. Går det överhuvudtaget att köpa en plånbok 2006? Kanske finns i Ullared?Rash skrev:Alla går inte runt med en handväska
Oftast har jag min plånbok i framfickan eller i handen. Vill ju inte förstöra för flickorna som vill kolla in min sexiga rumpa
valmers skrev:2291562Men vad i hela helsefyr har ni i den? Man har sina kort i en case, och några hundra kronor i en klämma på nämnda case eller löst i fickan. Går det överhuvudtaget att köpa en plånbok 2006? Kanske finns i Ullared?
Unidoc skrev:
valmers skrev:2291562Men vad i hela helsefyr har ni i den? Man har sina kort i en case, och några hundra kronor i en klämma på nämnda case eller löst i fickan. Går det överhuvudtaget att köpa en plånbok 2006? Kanske finns i Ullared?
Herregud, har du Levi's 501-jeans också? Eller är det Fristads som gäller?GuW skrev:2292437Jag har plånbok, i läder, i bakfickan.
(utom då jag kör MC då har jag den i innerfickan)
Där rymmer jag mina kort, mina sedlar, mina mynt.
Jag undrar vad som är mer praktiskt, lös "case" med kort + klämma med sedlar + lösa mynt lite här och var...
Men det är klart ska du gå i pride-tåget och visa rumpan så är ju din lösning optimal...
Gheyhoj.com...
valmers skrev:2292476Herregud, har du Levi's 501-jeans också? Eller är det Fristads som gäller?
Rash skrev:2291545Förklarade jag precis inte vad jag hade? Och det är varken en ordinär plånbok eller ett etui..
Frågan från börjar var att få tips om hur man bäst fick med sig det viktigaste vid hojåka. Skönare att slippa ha ryggsäck varje gång, även om det är rätt så smidigt.
Bespara mig gärna onödigt dryga kommentarer, speciellt om du inte har något belägg bakom de
Edit: Min pappa är coolare och starkare än din
valmers skrev:2292476Herregud, har du Levi's 501-jeans också? Eller är det Fristads som gäller?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|