Bingo
行駛和是安靜&#
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Men vilka ogudaktiga jävlar! På en söndag?Annars brukar det ju vara ett jävla gnäll angående amerikaners frihet att inneha vapen, köra hoj utan hjälm och (håll i er) handla sprit i mataffären. PÅ EN SÖNDAG!?!?!?!!!!!!
Förklara gärna för mig som alltså sitter i skiten nu enligt er... Hur påverkar det egentligen min vardag? Eftersom jag har hyffsat rent mjöl i påsen så skiter jag faktiskt i om någon vill sitta och melonrunka till mina telefonsamtal...
Det är nog lättare att svara på frågan om du är lite mer specifik med vad "det" avser. Ett enkelt, om än inte rakt, svar att svara på din fråga är dock att påminna om vad det var som gjorde USA till vad det är. I det receptet ingick inte att tulla på individens rättigheter. Sen så är lagen inte till för att skydda bara dig, den skall skydda alla - allas rätt.
Jag anser fö inte att du sitter i skiten. Jag gillar Amerika. Endast dumhuvuden av allra grövsta sort gillar och försvarar allt som kommer från USA, alla amerikanska presidenter och allt som USA tar sig för. Lågutbildat slödder typ.