Mavve
Ur-medlem sen 2002.
UrbanTiger skrev:Klipper naglarna![]()
Dom slits ju ner per automatik när man krälar hem i rännstenen![]()
![]()
Du e en spammer.
Får du ont i knogarna med när du går - nykter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:Klipper naglarna![]()
Dom slits ju ner per automatik när man krälar hem i rännstenen![]()
![]()
UrbanTiger skrev:Hur visste du det![]()
Mavve skrev:Bara för att man vet allting....
Inget fel med ägg!! Det går lika bra med en CarlsbergUrbanTiger skrev:Vad är det för fel på äggula nu då, vaavaavaa![]()
MBGIRL skrev:Har hört något om att det kan vara fel på bukspottkörteln när man bl a tappar hår.
Kanske du borde kolla men det bästa är nog som de flesta har sagt innan att uppsöka läkare.
Lilla_Tingeling skrev:Man kan ha fel på sköldkörteln oxå. Jag har tagit prover för att kolla om jag hade nåt fel på den eftersom jag tappar hår.
Var till sjukhuset idag och gjorde en rektoskopi. Förnedrande att få en kamera uppkörd i arslet. Inte fan va det skönt inte...![]()
![]()
Och nu väntar jag på att få göra en gastroskopi. Få en slang med en kamera på ner i magen. Det är så äckligt. Gör så ont i halsen. Och det känns som att man ska spy...![]()
Allt dettta bara för att jag tappar mycket hår! Hoppas bara att jag inte har nåt ärftligt fel. I magen. Som gör att kroppen inte tar upp vitaminerna som den ska...![]()
// Lena
H4 skrev:På senaste tiden har jag tappat mycket hår och jag har inte en aning varför. Slutat med all skit i håret om det hjälper något. Är väldigt ung, 16 år... så något är inte om det ska.
Vad kan det vara?
HönaPower skrev:Överkamning är ju billigt & bra annars...
FUBAR skrev:Här är en kille som verkar ha fått till det![]()
Blip skrev:Att tappa håret efter 30 är väl en sak man som man kan ta, men att göra det vid 16 års ålder kan inte vara roligt. Sök läkarhjälp.
Apapapp inte dra alla över en kantbenkar skrev:Jo, är väl typiskt folk från värstkusten, man ska alltid skoja till det...![]()
Grabben är orolig, ge honom en break, kommit en hel del goda råd osv hittils, låt det stanna vid det, så blir det säkert bra!
/B
benkar skrev:Nä, det var inte roligt, men vad skulle man göra, Karlssons klister? Och av vad jag förstod då, och ännu idag, så är det inte mycket läkarna kan göra vad det gäller "fläckvis håravfall", slutar antingen med att problemet går över av sig själv efter ett tag, eller att man är väldigt hårlös. Relativt OK om man är kille, men lider djupt med tjejer som drabbats av det.
/B
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning