Tatuera sig?

Solid snake

Guest
69:an skrev:
En liten detalj till bara som jag kom att tanka pa...
Just priset, och vem som mojligen kan gora jobbet litet billigare an nagon annan, borde rimligen inte spela sa stor roll. Huruvida en tatuering t.ex. kostar 1000 eller 2000 kr kanns inte sa viktigt; huvudsaken ar ju att det blir *bra*. Kolla referenser och tidigare jobb... :tummenupp

(Det finns en annons pa Blocket om ett helt gor-det-sjalv-kit med apparat, nalar, farger o allt for 4500 kr... om priset ar viktigt alltsa. :hihi )

Jojo, jag vet att han gör bra, han tatuerade min polare, han har fina tattoos. :)

Kan fråga efter bilder så kanske jag kan lägga upp om jag får för honom. :tummenupp

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Solid snake skrev:
Jo asså, jag vet nog vad jag vill ha men alla kommer gå på mig o fråga varför jag vill ha det o så. :brinnerup

Därför säger jag inte vad det är.
Spelar väl ingen roll varför du vill ha den! den måste väl inte ha ett "budskap"! jag har tatuerat mig typ 15 gånger.. ingen av mina har nån särskild betydelse.. huvudsaken är ju att du trivs med den!

Solid snake

Guest
Bart skrev:
Spelar väl ingen roll varför du vill ha den! den måste väl inte ha ett "budskap"! jag har tatuerat mig typ 15 gånger.. ingen av mina har nån särskild betydelse.. huvudsaken är ju att du trivs med den!

Jo det är sant det du säger. :)

Har luskat fram en bild på polarens tattoo, kommer dock bara visa tattoon, inte hur han ser ut.

Tyvärr så ser man inte hela, men det är snubben i malmö som har gjort den (dom).

Bifogat

• tattoo.JPG
    tattoo.JPG
    16.7 KB · Visningar: 138

sandstream

Guest
Solid snake skrev:
Har luskat fram en bild på polarens tattoo, kommer dock bara visa tattoon, inte hur han ser ut.
Hur är det med färger nu för tiden? Står de sig med åren eller bleknar de?

En polare gjorde sin för över 10 år sedan och den var grymt fräsch 1-2 år men nu ser den jäkligt blek och livlös ut.

Solid snake

Guest
sandstream skrev:
Hur är det med färger nu för tiden? Står de sig med åren eller bleknar de?

En polare gjorde sin för över 10 år sedan och den var grymt fräsch 1-2 år men nu ser den jäkligt blek och livlös ut.

Jo dom bleknar fortfarande har jag för mig, men jag ska inte ha färg. :)

Det är inte min bag om man säger så. :hihi

Solid snake

Guest
Har fått bra bilder av polaren nu. :)

Här kommer dom:

Bifogat

• Re-exposure of IMG_2453.JPG
    Re-exposure of IMG_2453.JPG
    21.1 KB · Visningar: 106
  • Rotation of IMG_2458.JPG
    Rotation of IMG_2458.JPG
    35.9 KB · Visningar: 112
  • Rotation of IMG_2467.JPG
    Rotation of IMG_2467.JPG
    30.1 KB · Visningar: 139

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Solid snake skrev:
Jo dom bleknar fortfarande har jag för mig, men jag ska inte ha färg. :)

Det är inte min bag om man säger så. :hihi
Jo färgerna bleknar.. jag hoppas att du ska ha färg.. annars blir det ju ingen tatuering? svart är ju åxå en färg vetdu :) även den bleknar och måste fyllas i efter ett tag..

Solid snake

Guest
Bart skrev:
Jo färgerna bleknar.. jag hoppas att du ska ha färg.. annars blir det ju ingen tatuering? svart är ju åxå en färg vetdu :) även den bleknar och måste fyllas i efter ett tag..

Haha, jo men med färg så menar jag gult, blått, rött osv. :)

Jo det måste den ju. :)

Therudeboy: det var en fin tattoo! :tummenupp

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Solid snake skrev:
Haha, jo men med färg så menar jag gult, blått, rött osv. :)

Jo det måste den ju. :)

Therudeboy: det var en fin tattoo! :tummenupp
Förstod att du mena så, men ja kunde inte låta bli :) din poolares tatueringar såg väl ok ut,men ja... åk runt å kolla på lite olika tatuerare å kolla på deras verk, sen kan du bestämma dig för vilken du ska ta.. sen om en tar 500 mer för tatueringen är igentligen ovesäntligt om han är bättre..vart ska du sätta den?

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Mattias skrev:
Och kom nu ihåg att bara kåkfarare och sjömän tatuerar sig. :)

Precis så sa farsan när jag hade gjort det, fast han la till "typer" också.

Jag är varken sjöman eller kåkfarare så alltså är jag en sån där typ.

Solid snake

Guest
Bart skrev:
Förstod att du mena så, men ja kunde inte låta bli :) din poolares tatueringar såg väl ok ut,men ja... åk runt å kolla på lite olika tatuerare å kolla på deras verk, sen kan du bestämma dig för vilken du ska ta.. sen om en tar 500 mer för tatueringen är igentligen ovesäntligt om han är bättre..vart ska du sätta den?

Överarmen tror jag, får se hur det blir. :)

Solid snake

Guest
Bart skrev:
Ok... där känns det knappt..

Därför jag tar där först, brorsan började på baksidan av underbenet eller vad det heter. :hihi

Nu ska han ta underarmarna. :)

jookan

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
Zx9r -00
Mattias skrev:
Och kom nu ihåg att bara kåkfarare och sjömän tatuerar sig. :)

Jaha är det därför dom glor så på stranden och alla pensionärer håller hårt i väskan när man kommer :)

Trodde ju bara det var att jag såg grym ut :rofl eller fan kanske man bara är en typ då :rolleyes:

Last edited:

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Solid snake skrev:
Ok. :)

Har hört att insidan av överamen ska göra ont.
Ja det känns lite där och på armbågen känns det åxå :) Fast det värsta stället som jag har gjort på är på magen.. runt naveln, och när man börjar närma sig bröstvårtan å nyckelbenet killar det lite åxå :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...