Ok.. så jätte ont gör det inte på bröstet.. beror givetvis på nerver och så åxå.. ok du vet bäst...Mavve skrev:... i form av vaddå?
Det med tunnare hud stämmer balle ju. Hur tunn är huden på patten? Där känns det sägs det.
Ok.. så jätte ont gör det inte på bröstet.. beror givetvis på nerver och så åxå.. ok du vet bäst...Mavve skrev:... i form av vaddå?
Det med tunnare hud stämmer balle ju. Hur tunn är huden på patten? Där känns det sägs det.
Bart skrev:ok du vet bäst...
Ok.. då borde ju jag veta bäst! nejmen allvarligt.. jag har tatuerat en del och jag har märkt det på dom jag har tatuerat.. men som sagt.. inte lika för alla.Mavve skrev:edit: Du är nästan precis 2 månader äldre än jag. Nu vet du det.
Bart skrev:Ok.. då borde ju jag veta bäst! nejmen allvarligt.. jag har tatuerat en del och jag har märkt det på dom jag har tatuerat.. men som sagt.. inte lika för alla.
Kan tänka mig det. ja det är ju mkt senor och nerver där som kan spöka liteMr R skrev:Att tatuera sig på foten var lite drygt efter ett tag, men ganska roligt när tåna började rycka/spreta år lite olika håll
Bart skrev:Kan tänka mig det. ja det är ju mkt senor och nerver där som kan spöka lite
Mavve skrev:Varför undviker tatuerare att tatuera händerna o huvet?
Therudeboy skrev:Polarens huvud. Fattade hur han vågade tatta sig där.
Mavve skrev:Det måste kännts fint.
Har han hår som växer ut eller går han rakad?
Går han rakad så ska han ha:
Therudeboy skrev:Han rakar sig för det mesta.
Mr R skrev:Att tatuera sig på foten var lite drygt efter ett tag, men ganska roligt när tåna började rycka/spreta år lite olika håll
Sexy vete fan men testosteron finns det gott omktmjacke skrev:Sexy mama testokungen va?
Man kan ju ångra sig.. det tror jag är den största anledningen..Mavve skrev:Varför undviker tatuerare att tatuera händerna o huvet?
Therudeboy skrev:Åk upp hit istället och snacka med "palle" han är duktig och har många bilder att kolla på. Billig med
Solid snake skrev:Jao det kanske man skulle göra, men han i malmö tatuerar hells angels så om inte dom e nöjda så får han nog veta det.
Ska in till honom o kolla lote sen, finns en snubbe i lund som heter jonny som tatuerade brorsan o är jävligt duktig, ska även in där o glo lite nån dag.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari