Tatuera sig?

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Mavve skrev:
... i form av vaddå?

Det med tunnare hud stämmer balle ju. Hur tunn är huden på patten? Där känns det sägs det.
Ok.. så jätte ont gör det inte på bröstet.. beror givetvis på nerver och så åxå.. ok du vet bäst...

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Va en sväng idag o la till lite på ryggen så nu e den full!
överarmarna o ena bröstet oxå!

ut på revbenen e värst tycker jag

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Mavve skrev:
edit: Du är nästan precis 2 månader äldre än jag. Nu vet du det.
Ok.. då borde ju jag veta bäst! :) nejmen allvarligt.. jag har tatuerat en del och jag har märkt det på dom jag har tatuerat.. men som sagt.. inte lika för alla.

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Bart skrev:
Ok.. då borde ju jag veta bäst! :) nejmen allvarligt.. jag har tatuerat en del och jag har märkt det på dom jag har tatuerat.. men som sagt.. inte lika för alla.

Att tatuera sig på foten var lite drygt efter ett tag, men ganska roligt när tåna började rycka/spreta år lite olika håll :tummenupp

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Mr R skrev:
Att tatuera sig på foten var lite drygt efter ett tag, men ganska roligt när tåna började rycka/spreta år lite olika håll :tummenupp
Kan tänka mig det. ja det är ju mkt senor och nerver där som kan spöka lite :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Therudeboy skrev:
Polarens huvud. Fattade hur han vågade tatta sig där.

Det måste kännts fint.

Har han hår som växer ut eller går han rakad?
Går han rakad så ska han ha: :Bugar

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Mr R skrev:

Jag har en tatuering på fotknölen det var inte så skönt, kan bero på att det var polarns brorsa som fått tatueringskit i julklapp som va kass också :lol

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
jag vet en som tatuerade sig själv på tårna i kanonfyllan, han skrev s-p-r-i-t på tårna och T:et blev så fult så han ritade ett nytt på sidan av foten och drog en pil.

sandstream

Guest
ktmjacke skrev:
Sexy mama :) testokungen va?
Sexy vete fan men testosteron finns det gott om :D

Har kollat upp laserbehandlingar men det är dyrt.
Frun skulle vaxa en gång men hon klarade inte av att rycka ordentligt så det vart bara en remsa :död

Solid snake

Guest
Hmm, tillbaka till topic då.

Den första länken jag fick va ju helt keff, tryckte o kolla tatueringar i 3 sidor, sen babblade den om nåt, blev arg iaf.

Therudeboy's funkade inte så bra.

Nån som har en annan med drakar o sånt?

Ska skriva ut bild o rita till lite sen.

Therudeboy

Guest
Åk upp hit istället och snacka med "palle" han är duktig och har många bilder att kolla på. Billig med :tummenupp

Solid snake

Guest
Therudeboy skrev:
Åk upp hit istället och snacka med "palle" han är duktig och har många bilder att kolla på. Billig med :tummenupp

Jao det kanske man skulle göra, men han i malmö tatuerar hells angels så om inte dom e nöjda så får han nog veta det. :D

Ska in till honom o kolla lote sen, finns en snubbe i lund som heter jonny som tatuerade brorsan o är jävligt duktig, ska även in där o glo lite nån dag. :)

Therudeboy

Guest
Solid snake skrev:
Jao det kanske man skulle göra, men han i malmö tatuerar hells angels så om inte dom e nöjda så får han nog veta det. :D

Ska in till honom o kolla lote sen, finns en snubbe i lund som heter jonny som tatuerade brorsan o är jävligt duktig, ska även in där o glo lite nån dag. :)

Även palle har tattuerat mc-gäng av känd typ :) Så bra är han, tror han har gjort det i 20år nu eller nåt.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...