Flamma77
Hojlös halvabstinent helveterinär.
OLDEN skrev:Har någon en uppfattning om hur pass det känns att gadda sig i ryggslutet?
ONT... Se inlägget ovanför ditt...
OLDEN skrev:Har någon en uppfattning om hur pass det känns att gadda sig i ryggslutet?
Flamma77 skrev:ONT... Se inlägget ovanför ditt...
Solid snake skrev:Får man se bild på din?
Flamma77 skrev:Jag återkommer så fort jag har en digital version...
Solid snake skrev:
Funderar på o bli riktigt asfull när jag ska tatuera mig så jag däckar i stolen o vaknar med en tatuering.
Nämen jag tror det blir en drake faktiskt, ska bara rita om den totalt.
För min del så tycker jag det gjorde ondare ute på latsen än i ryggslutet.Flamma 77,vad är det du satt förnåt då?OLDEN skrev:Har någon en uppfattning om hur pass det känns att gadda sig i ryggslutet?
sandstream skrev:Angående att tatuera sig vid ryggslutet så kan det vara intressant för tjejer som tänker skaffa barn att veta att många narkosläkare vägrar att lägga ryggmärgsbedövning om man har en tatuering där. Risken finns att färgen från tatueringen följer med in i ryggmärgen och det är tydligen inte så bra.
10:4Flamma77 skrev:Vilket i och för sig skulle kunna lösas genom att de gör ett snitt i huden innan de sticker...
Det är en teoretisk risk att man skulle kunna få en allergisk reaktion från färgpigment i spinalvätskan. Det finns flera sjukhus som inte drar sig för att epiduralbedöva tatuerade.
Flamma77 skrev:Det skulle ju vara att föredra... Men går nog bara att genomföra om du känner tatueraren. Det kan ju vara så jäkla strikt på vissa punkter.
Drakar är fina djur! Jag har en på vänster ankel.
Jag fick förklarat att det var svårare att se vart dom ska sticka bara,inget om blecket.Har själv fått epidural mitt i gadden o det gick bra iaf ......eller inteFlamma77 skrev:Vilket i och för sig skulle kunna lösas genom att de gör ett snitt i huden innan de sticker...
Det är en teoretisk risk att man skulle kunna få en allergisk reaktion från färgpigment i spinalvätskan. Det finns flera sjukhus som inte drar sig för att epiduralbedöva tatuerade.
Jacke: Bild kommer...
Avråder dig för alkohol överhuvudtaget,t.o.m dan innan.För det tunnar ut blodet så att det blöder mycket mer,blir jobbigt för tatueraren och dessutom får du mera skorpor=längre läkning o större risk för misslyckanden.Solid snake skrev:Polaren känner honom bra, så det löser sig.
Men jag e nog hellre nykter, tänk om man säger fel o får långa farbron som tatuering, då e det suicide som gäller för min del.
Jag vill se bild!
ktmjacke skrev:Avråder dig för alkohol överhuvudtaget,t.o.m dan innan.För det tunnar ut blodet så att det blöder mycket mer,blir jobbigt för tatueraren och dessutom får du mera skorpor=längre läkning o större risk för misslyckanden.
Tjoffe skrev:Polarns arm.
Mina finns redan i nån gammal tatueringstråd tror jag.Solid snake skrev:Lägg upp bilder på era tatueringar vetja!
ktmjacke skrev:Avråder dig för alkohol överhuvudtaget,t.o.m dan innan.För det tunnar ut blodet så att det blöder mycket mer,blir jobbigt för tatueraren och dessutom får du mera skorpor=längre läkning o större risk för misslyckanden.
ktmjacke skrev:Mina finns redan i nån gammal tatueringstråd tror jag.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari