Solid snake
Guest
Flamma77 skrev:Sa jag faktiskt högt när det gjorde som ondast. Det hjälpte inte.
Men den sitter för evigt...
Höhö, känns som jag kommer säga nått med "jag gillar smärta!"
Flamma77 skrev:Sa jag faktiskt högt när det gjorde som ondast. Det hjälpte inte.
aci skrev:Utgått från en standard(?) och gjort om själv ganska mycket. Vill ju vara själv om den så om någon kopierar, nakcskåt direkct
Stolten skrev:Det var just därför jag undrade... Då använder jag inte den...
aci skrev:Har du några förslag annars så kanske jag kan hjälpa dig
Har lite flashbilder också
Se där! Hade tänkt mig detsamma här. Jag antar att lösfläsket på sidan kändes en del. Du såg å andra sidan inte ut att ha så mycket som jag själv.Blondie skrev:Japp gjorde det i tisdags!
skrev mikael längst ner så nu e ryggen full mitten gick bra men M o L va la sådär kul
ktmjacke skrev:"Ärr påminner om att det förflutna var på riktigt"
OLDEN skrev:Se där! Hade tänkt mig detsamma här. Jag antar att lösfläsket på sidan kändes en del. Du såg å andra sidan inte ut att ha så mycket som jag själv.
Blondie skrev:Tack då......har en stor döskalle på sidan ut mot revbenen det gjorde riktigt ont
Blondie skrev:Japp gjorde det i tisdags!
skrev mikael längst ner så nu e ryggen full mitten gick bra men M o L va la sådär kul
En mycket klok..eh...ja...figur.
Min kille har ett rejält jack högt uppe på ena kinden. Det är såååå sexigt!
SSDD skrev:Flamma66
Det är väl en sån här du har va!! så att din kille kan tycka du e sexig, "ända in i Afrika"
Men se till att han aktar sig för "Svergie" ... Det verkar vara ett riktigt skitställe!!
Solid snake skrev:Upp upp upp, snart är det lön och tatuering!
Har tänkt mig nått liknande denna, fast i fantasy och inte orientalisk.
Vad tror ni den går på?
(Stor som ett helvete, täcker hela överarmen.)
NAJS!!Emmi skrev:Här är min nyaste och den jag har i svanken. Blir nog påbyggnad på höger skuldra med en likadan liten som sitter på vänster skuldra. Eventuellt lite skuggningar & flames...
Jag ska sätta i en/två piercing/s till i tungan och fortsätta på den här gadden...MikkE skrev:NAJS!!
Jag ska snart pierca tungan och göra en till tattoo
Jadu, där finns muskler, man får muskler på mitt jobb, tänk dig själv att lyfta upp 30 kilo typ 200 gånger 5 dagar i veckan en hel sommar.H4 skrev:Har du en muskulös arm, go for it. Annars hade jag fan inte tatuerat armen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari