Solid snake
Guest
Dom var fina!
(Speciellt draken. )
(Speciellt draken. )
Solid snake skrev:Lägg upp bilder på era tatueringar vetja!
blacktriple skrev:17 timmar gammal.
Flamma77 skrev:Bilderna är skit... Jag tog dem med webcamen. De är INTE så oskarpa i kanterna .
Symbolen i mitten är en irländsk Claddagh, vilken finns som dekoration på vigselringar där. Den symbolsiserar att vänskap (händerna) och lojalitet (kronan) är den grund kärleken vilar på. Jag har i stort sett gift bort mig med denna tatuering. Blomrankorna är hämtade jag från nåt sorts irländsk/engelskt bonadsbroderi... och inspirationen flödade.
Draken döljer en tidigare mycket ful hemmagjord tatuering.
Utomlands är det ganska vanligt.I sverige är det nog inte många som tillåter det.P@trik skrev:Finns väl ingen seriös tatuerare som tatuerar nån som är berusad...
Schnöggt,gillar när tjejer vågar göra nåt eget o inte bara en liten fjäril eller delfin(inget illa menat till er som har det).Ska va lite rejält,brukar ha ett mått att gå efter på tjejtatueringar.Man ska inte kunna dölja tatueringen med en sats minst två.Flamma77 skrev:Bilderna är skit... Jag tog dem med webcamen. De är INTE så oskarpa i kanterna .
Symbolen i mitten är en irländsk Claddagh, vilken finns som dekoration på vigselringar där. Den symbolsiserar att vänskap (händerna) och lojalitet (kronan) är den grund kärleken vilar på. Jag har i stort sett gift bort mig med denna tatuering. Blomrankorna är hämtade jag från nåt sorts irländsk/engelskt bonadsbroderi... och inspirationen flödade.
Draken döljer en tidigare mycket ful hemmagjord tatuering.
Bart skrev:Jag förstår mig inte på folk som använder embla eller super sig fulla när dom ska tatuera sig.. det ska ju kännas, då har man ju verkligen anstängt sig.. ska försöka fixa några bilder på mina..
ktmjacke skrev:här e min ena.
ktmjacke skrev:Man ska inte kunna dölja tatueringen med en sats minst två.
Jag går hos en tatuerare som heter johan losand som jobbar på east street tatoo i s-holm.Förut jobbade han på house of pain.Jag betalar som sagt 2000kr för tre timmar.På ryggen ligger det ungefär 25 timmar.Armen ca 25-30 timmar.Sen har jag lite annat krafs oxå.Vinterprojektet blir högra armen.Solid snake skrev:Jävlar i helvete vad snygg!
Var har du gjort den, vad kostade den?
Ok,hojta till om det inte räcker till så kan jag sponsra liteFlamma77 skrev:Det tar nog ett tag... men jag kan rapportera hur många det gick åt... Jag får väl försöka att låta bli att svälja någon...
(ursäkta spammet, men jag gillar verkligen jacke, så det är svårt att låta bli)
ktmjacke skrev:Ok,hojta till om det inte räcker till så kan jag sponsra lite
Men om en är bra måste ju två va ännu bättre??? Dessutom står det fel i din profil,under kön har du skrivit tjej.Finns det ett kön som heter det?Mutta borde det väl stå?Flamma77 skrev:
Tack, men det är lugnt, det räcker med en vilde/hingst/fyllo i taget...
ktmjacke skrev:Jag går hos en tatuerare som heter johan losand som jobbar på east street tatoo i s-holm.Förut jobbade han på house of pain.Jag betalar som sagt 2000kr för tre timmar.På ryggen ligger det ungefär 25 timmar.Armen ca 25-30 timmar.Sen har jag lite annat krafs oxå.Vinterprojektet blir högra armen.
Dom finns över hela sverige.Svårt att förklara vad det blir så att nån fattar,det blir mayham iaf.Du får se sen när det e klart.Solid snake skrev:Hum jag måste spara.
House of pain? Det heter ju hans studio i malmö, han jag hade tänkt o göra det hos.
Va blir det på högerarmen då?
ktmjacke skrev:Dessutom står det fel i din profil,under kön har du skrivit tjej.Finns det ett kön som heter det?Mutta borde det väl stå?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari