Solid snake
Guest
ktmjacke skrev:Dom finns över hela sverige.Svårt att förklara vad det blir så att nån fattar,det blir mayham iaf.Du får se sen när det e klart.
Ser fram emot det du.
ktmjacke skrev:Dom finns över hela sverige.Svårt att förklara vad det blir så att nån fattar,det blir mayham iaf.Du får se sen när det e klart.
Josafan skrev:Tänk på att det kan bli lite mysko om man tatuerar i för tidig ålder eller om man har för avsikt att bygga upp sin kropp litegrann. En polare i högstadiet tatuerade in en varg på axeln. Efter ett tag när han gymmat lite försiktigt så såg det ut som om han hade LASSIE på axlen, så förbaskat skoj...
Men solid, tatuera in Skåne(själva kartan alltså) på armen, det kan ALDRIG bli fel. Ditt hjärta kommer alltid finnas i skåne, hoppas jag, annars.... jääääääääää
Och om du har för avsikt att träna med Skåne-tatuering så gör det inget, för det enda som kan hända är att Skåne blir STÖRRE och det är ju ASNAJS...!
Josafan skrev:Är du full?
Du verkar lite tvetydig, eller så är det bara jag som inte fattar?
aci skrev:På ryggen.. och jo det kändes är nog lite fjolla
Flamma77 skrev:ONT... Se inlägget ovanför ditt...
ktmjacke skrev:här e min ena.
OLDEN skrev:Fan till och med damerna, med sin smärttröskel.
Jaja det var väl skit samma egentligen. Har jag genomlidit armen, axeln och nacken så skall jag väl fixa en till. Det skall ju kännas. Lite iaf hmm.
Solid snake skrev:Pain is temporary, glory is forever!
OLDEN skrev:Scars!, chicks digg scars. "Bart Simpson"
Solid snake skrev:Man lär sig mycket bra av simpsons.
Visa nu bilder på dina tatueringar.
"Ärr påminner om att det förflutna var på riktigt"OLDEN skrev:Scars!, chicks digg scars. "Bart Simpson"
OLDEN skrev:Har någon en uppfattning om hur pass det känns att gadda sig i ryggslutet?
Mavve skrev:De är väl de vanligaste drakarna?
Jag har skissat på en jag ska ha över hela ryggen, gillar inte riktigt de där med värsta moustachen/skägget. tycker de ska se mer ut som nåt man hittar bland rollspel o sånt skit.
Stolten skrev:Den var riktigt fin, har du ritat den själv eller är det nån slags standard grej som finns att välja?
Solid snake skrev:Pain is temporary, glory is forever!
OLDEN skrev:Scars!, chicks digg scars. "Bart Simpson"
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari