Tatuera sig?

Solid snake

Guest
ktmjacke skrev:
Dom finns över hela sverige.Svårt att förklara vad det blir så att nån fattar,det blir mayham iaf.Du får se sen när det e klart.

Ser fram emot det du. :tummenupp

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Tänk på att det kan bli lite mysko om man tatuerar i för tidig ålder eller om man har för avsikt att bygga upp sin kropp litegrann. En polare i högstadiet tatuerade in en varg på axeln. Efter ett tag när han gymmat lite försiktigt så såg det ut som om han hade LASSIE på axlen, så förbaskat skoj... :rofl :hihi

Men solid, tatuera in Skåne(själva kartan alltså) på armen, det kan ALDRIG bli fel. Ditt hjärta kommer alltid finnas i skåne, hoppas jag, annars.... jääääääääää :fatta!

Och om du har för avsikt att träna med Skåne-tatuering så gör det inget, för det enda som kan hända är att Skåne blir STÖRRE och det är ju ASNAJS...! :yoparty

Solid snake

Guest
Josafan skrev:
Tänk på att det kan bli lite mysko om man tatuerar i för tidig ålder eller om man har för avsikt att bygga upp sin kropp litegrann. En polare i högstadiet tatuerade in en varg på axeln. Efter ett tag när han gymmat lite försiktigt så såg det ut som om han hade LASSIE på axlen, så förbaskat skoj... :rofl :hihi

Men solid, tatuera in Skåne(själva kartan alltså) på armen, det kan ALDRIG bli fel. Ditt hjärta kommer alltid finnas i skåne, hoppas jag, annars.... jääääääääää :fatta!

Och om du har för avsikt att träna med Skåne-tatuering så gör det inget, för det enda som kan hända är att Skåne blir STÖRRE och det är ju ASNAJS...! :yoparty

SKÅNE! :kär

Fan va bra idé! Känns som jag vill gå runt med en karta så alla kan läsa på mig när dom har gått vilse här nere. :rolleyes:

Ska förmodligen träna innan jag tatuerar mig, nej jag ska inte ha skåne på armen (skåne suger :mad: )

SÅ ÄR DET! :fatta!

(Observera att skåne är bäst o att det inte finns nån annanstans jag hellre bor, skåne rokkar!)

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Är du full? :va :)

Du verkar lite tvetydig, eller så är det bara jag som inte fattar? :(

Solid snake

Guest
Josafan skrev:
Är du full? :va :)

Du verkar lite tvetydig, eller så är det bara jag som inte fattar? :(

Nej men jag hade gärna varit det, har ju skittrist här. :(

Nej, du fattar inte, läs om det. :fatta!

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
ajaj

Flamma77 skrev:
ONT... Se inlägget ovanför ditt... ;)

Fan till och med damerna, med sin smärttröskel.

Jaja det var väl skit samma egentligen. Har jag genomlidit armen, axeln och nacken så skall jag väl fixa en till. :mad: Det skall ju kännas. Lite iaf hmm. :rolleyes:

Solid snake

Guest
OLDEN skrev:
Fan till och med damerna, med sin smärttröskel.

Jaja det var väl skit samma egentligen. Har jag genomlidit armen, axeln och nacken så skall jag väl fixa en till. :mad: Det skall ju kännas. Lite iaf hmm. :rolleyes:

Pain is temporary, glory is forever! :3freak

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
OLDEN skrev:
Har någon en uppfattning om hur pass det känns att gadda sig i ryggslutet?

Japp gjorde det i tisdags!

skrev mikael längst ner så nu e ryggen full mitten gick bra men M o L va la sådär kul

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Bild på min. Tog 3,5 tim och känndes inte så värst. (lite jobbigt över kotorna i nacken då hela huvet skallra)
Gjordes i GBG av Ulrik Winter.

Den är lite bortskrapad högst upp på axeln av mc krasch dock...

Bifogat

• gadd.jpg
    gadd.jpg
    78.8 KB · Visningar: 94

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
De är väl de vanligaste drakarna?

Jag har skissat på en jag ska ha över hela ryggen, gillar inte riktigt de där med värsta moustachen/skägget. tycker de ska se mer ut som nåt man hittar bland rollspel o sånt skit.

Solid snake

Guest
Mavve skrev:
De är väl de vanligaste drakarna?

Jag har skissat på en jag ska ha över hela ryggen, gillar inte riktigt de där med värsta moustachen/skägget. tycker de ska se mer ut som nåt man hittar bland rollspel o sånt skit.

Samma här, tycker dom ska se mer grymma ut, dom med mustasch ser snälla ut. :)

Men det e ju en smaksak.

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Stolten skrev:
Den var riktigt fin, har du ritat den själv eller är det nån slags standard grej som finns att välja?

Utgått från en standard(?) och gjort om själv ganska mycket. Vill ju vara själv om den så om någon kopierar, nakcskåt direkct :rolleyes:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Solid snake skrev:
Pain is temporary, glory is forever! :3freak

Sa jag faktiskt högt när det gjorde som ondast. :hihi Det hjälpte inte. :död
Men den sitter för evigt... ;)

OLDEN skrev:
Scars!, chicks digg scars. "Bart Simpson" :lol

En mycket klok..eh...ja...figur.
Min kille har ett rejält jack högt uppe på ena kinden. Det är såååå sexigt! :kär

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...