Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Solid snake skrev:Ok.
Har hört att insidan av överamen ska göra ont.
Det där är en myt - jag lovar.
Solid snake skrev:Ok.
Har hört att insidan av överamen ska göra ont.
Bart skrev:Ja det känns lite där och på armbågen känns det åxå Fast det värsta stället som jag har gjort på är på magen.. runt naveln, och när man börjar närma sig bröstvårtan å nyckelbenet killar det lite åxå
Jaså????Mavve skrev:Det där är en myt - jag lovar.
Japp, det känns inte mer där än på utsidan.Mavve skrev:Det där är en myt - jag lovar.
Mavve skrev:Böla först när du har skissat på halsen eller ollonet
sandstream skrev:Att fylla i tatueringar är en dödssynd, lite som att måla om Mona Lisa.
Då är det bättre att lägga en ny utan på IMHO.
20 lök?????=20 timmar.Hur mycket behöver den bättras egentligen???Mavve skrev:Menar du seriöst att jag skulle gått omkring med bara linjerna i hela mitt liv???
... eller du menade nog att bättra på dem - det bör man göra, jobbigt bara att det skulle kosta 20 lök att bättra på min
ktmjacke skrev:Men som sagt,det är väldigt individuellt det där.
ktmjacke skrev:20 lök?????=20 timmar.Hur mycket behöver den bättras egentligen???
Ok,faaan va dyra dom va då.När man lagt ner nåra timmar o dom ser att man tänker göra mycket så brukar man kunna deala till sig bättre pris ju.Där jag går började dom med 1500 pix i timman,numera ger jag 2000 för tre timmar.Men då får snubben använda min rygg på tävlingar oxå.Mavve skrev:Menade att jag skulle fylla i hela igen - min är bara svart över hela armen.
Sen där jag går kostar det 2000kr/timmen.
Fast skulle jag fyllt i hade jag gått varfansom. Märk väl FYLLT I - inte förbättrat.
Nej, jag menade att bättra på en tatuering som är flera år gammal.Mavve skrev:Menar du seriöst att jag skulle gått omkring med bara linjerna i hela mitt liv???
Sexy mama testokungen va?sandstream skrev:Jag skulle också vilja ha en på ryggen men det växer nåt skit där som borde ha varit på huvudet istället (kanske inte i samma form)
sandstream skrev:Jag skulle också vilja ha en på ryggen men det växer nåt skit där som borde ha varit på huvudet istället (kanske inte i samma form)
Mavve skrev:Laserbehandla först innan du tatuerar dig, annars försvinner de mörka pigmenten om du skulle få för dig att gå till laserkliniken efter du gaddat hela ryggen.
Annars så be bruden o vaxa ryggen åt dig med jämna mellanrum (berätta det gärna här då och visa med bilder)
Å fan.. så har inte jag upplevt det iaf.. men man är väl olika.. ja solid snake, man kan säga att ju tunnare skin desto mer ont gör det.. sen beror det ju mkt på hur stor man gör, och vad tatueraren har för nål.. desto mindre nålar desto mer ont.. jag blev tatuerad med en nål på bröstet på konturerna.. det gjorde skitont..(han bytte till 3 nålar sen)Mavve skrev:Det där är en myt - jag lovar.
honkiie skrev:tatuera en kuk med ben som springer nedför ryggen och kastar sig mot röven, då betalar jag den
Miss_Orchidee skrev:då kan ja tänka mig att göra en investering
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari