Fin o lämplig tatuering tycker jag,bra symetri o välgjord verkar den va oxå.Lilla_Tingeling skrev:Gjorde min tatuering för ca 1½ vecka sen. Hade förberett mig på att det skulle göra rätt ont. *känslig* Men sen när han körde igång så kändes det inte mycket alls. Ont gjorde det inte iaf...
Jag är väldigt nöjd med den. Fast den blev större än vad jag hade tänkt mig. Eftersom han som gjorde den tyckte att den inte skulle vara så liten som jag tänkt mig. Men resultatet blev väldigt bra.
Gjorde den hos Art Studio Tattoo Gefle. Och den kostade bara 1000 kronor.
Här är en bild på den någon timme efter att den gjorts...
// Lena
ktmjacke skrev:Fin o lämplig tatuering tycker jag,bra symetri o välgjord verkar den va oxå.
GuW skrev:[...]
En tatuering på en kvinna är som att sätta ett tuggumi på en Rembrandt.
[...]
Sundance Kid skrev:Min polares kompis gjorde min... är helnöjd...
GuW skrev:Kalla mig gärna gammalmodig, men jag tycker inte att en kvinnas kropp kan göras vackrare på konstgjord väg.
En tatuering på en kvinna är som att sätta ett tuggumi på en Rembrandt.
Jag tycker inte att tatueringar är snygga på killar heller, men dom bryr jag mig inte om.
Som dom göteborgare ni är så heter de "BROSSA" och inget annat.Pinky skrev:Min polares "BRORSA" ska det vara
Zee skrev:Håller med. Dessutom har jag en teori om att 99,99% av alla som tatuerar sig har dåligt självförtroende. Losers som vill hävda sig, bara... IMHO. Det slår aldrig fel, alla jag känner som har tatuerat sig har dåligt självförtroende (även om de själv inte skulle erkänna det förstås). Själv tycker de att det är coolt med ett snyggt tribal-tecken eller nåt. Så jäfla B, är det.. Eller de som tatuerar in ngt som "betyder ngt", typ ngt på kinesiska eller ett kors eller vad det nu kan va.. give me a break man.. stackars vilseledda människor.
Jag tycker det är så jäävla mesigt med tatueringar. Om man kollar på stranden på sommaren nuförtiden så har 9 av 10 killar tatueringar. Vilka mesar, alltså!! Spelar ingen roll om de är små taniga 16-åringar eller buffliga muskelbyggare. De är så jääävla mesiga allihopa! Töntar..
Edit: Sen gillar jag när man säger detta till dem, men då kommer de dragandes med argument som att man inte vågar (bu-fuckin'-huu) och då blir de ÄNNU mer patetiska!
Zee skrev:Håller med. Dessutom har jag en teori
är du allvarlig? det mest patetiska jag läst här på sh på länge. Hur gammal är du igentligen? skulle gissa på 70-80 år..Zee skrev:Håller med. Dessutom har jag en teori om att 99,99% av alla som tatuerar sig har dåligt självförtroende.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|