rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Jag tycker att det ser helt ok ut
Och det blir ju bättre än mina Migfogar i vilket fall som helst...
Tyckte svetsarna såg bra ut, Bushidos ser ut som de är gjorda av en blind pingvin
Jag tycker att det ser helt ok ut
Och det blir ju bättre än mina Migfogar i vilket fall som helst...
Tyckte svetsarna såg bra ut, Bushidos ser ut som de är gjorda av en blind pingvin
Såg en TDR 350 ordentligt ombyggd till Supermoto på Madeira, såg däkligt rå och cool ut!
Men nu får du allt ta tummen ur och färdigställa "The Ultimate Hooligan Bike", kan inte bärga mig till den är färdig...
Kanske man skulle köpa sig en TDR 350 när man renoverat färdigt GT 250n...
...så saknas fortfarande listerna.Den här kommer aldrig bli färdig, det är som för folk som köper hus och så börjar dom renovera rum efter rum och när dom efter ett antal år renoverat sista rummet...
...så saknas fortfarande listerna.
Menar du att jag skulle sakna skruvar?
Hej du.
Läste att du hoppades på 80-85 hk,,ur std. motorn,,
Lycka till säjar jag bara,,,Lasse2T är uppe i 77 hk på bakhjulet, efter MÅNGA turer i bromsbänken.
Det test av Mick Abbey du refererade till längre upp är INTE en std. motor,,såklart.
Finns inte en chans att bromsa en std. RD motor till 69 hk utan att "bräcka" en hel del inuti den.
Ang. avgassystem, Har du tittat på Banshee blås?
Skulle kanske gå att adaptera till din hoj,,de har även samma typ av infästning som du vill ha.
Annars ett fett bygge, hoppas du kommer ut på vägerna med den snart, så man kan få se din "wheela" på Bangatan framför stationen sen.
Hälsninger från en annan RD-tok.
Frostie.
Jaja, funktion framför utseende som sagt Hur var det nu du beskrev ditt lilla lackeringsförsök igen...?
SÄFTEN!
Kan väll inte hjälpa att det alltid blir mer än när jag ska skruva. Men du har som vanligt rätt, funktion framför utseende. Näsa är borta BTW.
Vore fan intressant att mecka med dig nån gång, kunde bli riktigt roligt Vi får dra till blekinge och bara småskruva nån gång i sommar!
Men jaha, var fan har den blivit av nu då?
Nog med spam!
Fortfarande sugen på ett par trimrör? Jag köpte precis en motor osedd och det följde med lite andra prylar. bla ett par kromade trimrör av okänt märke.
http://www.blocket.se/vi/20989720.htm?ca=23_10_s
Nu vill vi har mer bilder och info!
Tydligt det, tog ju inte lång tid innan du svarade. Ut å skruva med dig.info är att jag jobbar för mycket samt har för dålig rutiner(läs bla surfar sporthoj när jag borde jobba) så inget har hänt. Borde väl fixa det andra röret så jag kan skicka ramen på lack. Sommaren närmar ju sig åter en gång...
Tydligt det, tog ju inte lång tid innan du svarade. Ut å skruva med dig.
Den blir nog bredare än en CBX1000
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |