Jide
Svartvit
Verkar finnas några kvar där ute som tycker om Wayne Gardner...
Laconis tid sattes på superpole 2, jag fick titta på kvalet igen för att försöka ta reda på vilket däck det va, men lyckades inte klura ut vad det va, ser ut så här iaf..
It takes two to tango, men jag sälalr mig till panelhönorna nu.sluuuuuuuuuuuuuuuutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
It takes two to tango, men jag sälalr mig till panelhönorna nu.
Ska funderar på det om du kortar ner din groteskt fula och desperata signaturOk, även sandstormen:
SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jo, Melandri har verkligen överraskat - både mig och den samlade GP-journalistkåren. Den missbedömningen bjuder jag på.Du startade väl en tråd om hur otroligt uselt det skulle gå för Melandri om jag inte minns fel. Du kanske inte ska kastja spjut i tältet
Så är det såklart, jag var den ende i hela världen som trodde på en okej säsong för Suzuki efter försäsongstesterna.Jo, Melandri har verkligen överraskat - både mig och den samlade GP-journalistkåren. Den missbedömningen bjuder jag på.
Däremot har det knappast överraskat någon att Suzuki gör ännu en misslyckad säsong. Utom dig då.
Däremot har det knappast överraskat någon att Suzuki gör ännu en misslyckad säsong. Utom dig då.
Det är många som tar varvtider under försäsongstesterna på stort allvar och gör sina gissningar om säsongen enbart på grundval av dessa. En mindre naiv bedömning skulle även se till förarens/märkets historia: verkar det troligt att föraren/märket plötsligt är bland de snabbaste i fältet? Eller inte?Så är det såklart, jag var den ende i hela världen som trodde på en okej säsong för Suzuki efter försäsongstesterna.
Att det gick uselt för Suzuki på Philip Island berodde på det nyskrivna reglementet
Håller med om att WSBK är roligare som TV underhållning. Måste bara kommentera Stoners nya look eftersom ingen annan reagerar... Klart roligare än de italienska nationalfärgerna Sjuuuuukt snyggt:
Håller med om att WSBK är roligare som TV underhållning. Måste bara kommentera Stoners nya look eftersom ingen annan reagerar... Klart roligare än de italienska nationalfärgerna Sjuuuuukt snyggt:
Ja djävlar!!! Vita däckssidor är definitivt att ta det "to the next level!!" Coolt!
Vita däcksidorna visar väl vilken däckshårdhet dom åker på va? Vita = mjuka och vanliga svarta = hårdare alternativet.
Eller har jag lyssnat fel på BBC´s otroliga kommentatorer?
/ Jens
Självklart ska man inte enbart se på varvtiderna från testerna men det ger i normala fall en vink om vilket team som ligger bäst till inför de första racen. Tror du var relativt ensam om att spå en urusel säsong för Suzuki.Det är många som tar varvtider under försäsongstesterna på stort allvar och gör sina gissningar om säsongen enbart på grundval av dessa. En mindre naiv bedömning skulle även se till förarens/märkets historia: verkar det troligt att föraren/märket plötsligt är bland de snabbaste i fältet? Eller inte?
Inte bara typiskt för 2009, Suzuki har haft svårt på PI en längre tid och bevisligen var de inte kompetenta nog att lösa problemet i år heller.Att det gick uselt för Suzuki på Philip Island berodde på det nyskrivna reglementet, menar en del. Om man breddar perspektivet lite inser snabbt var och en att det usla resultatet på Philip Island inte var en tillfällig svacka, utan typiskt för både säsongen 2009 och Suzuki i MotoGP.
Svårt på Philip Island?Inte bara typiskt för 2009, Suzuki har haft svårt på PI en längre tid...
Det sista håller jag med om men vad jag menade var att de haft det svårt just på PI i flera år, dvs större problem än normalt.Svårt på Philip Island?
Suzuki är helt enkelt på botten med sitt MotoGP-projekt och verkar behöva starta om från början.
Jag ber om ursäkt för att jag stoppade i en femkrona i jukeboxen. Det var ogenomtänkt.
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|