Nu känns det lite bättre, taxen gör rejäla framsteg efter operationen, hästen får antibiotika, sommardäcken sitter på släpet och nya hjulbultar är införskaffade, hjärnskakningen har gått över, sonen kom ut och spelade Fly me to the moon för mig när jag mekade och lite grejer har fixat på hojen.
Syrran är på bättringsvägen också, jag visste inte ens att hon var på sjukhus.
Det är inga spännande saker som fixas, lite blinkers, fästen för backspeglar (jag hittade några universella från Kina där man kunde använda ena halva till broms- och kopplingsfästena), jag hittade lite smågrejer jag köpt för länge sedan när jag städade i röran i garaget, lite nya bussningar, muttrar och skruvar av rätt sort som ska på och en justerskruv till kamkedjesträckaren.
Syrran är på bättringsvägen också, jag visste inte ens att hon var på sjukhus.
Det är inga spännande saker som fixas, lite blinkers, fästen för backspeglar (jag hittade några universella från Kina där man kunde använda ena halva till broms- och kopplingsfästena), jag hittade lite smågrejer jag köpt för länge sedan när jag städade i röran i garaget, lite nya bussningar, muttrar och skruvar av rätt sort som ska på och en justerskruv till kamkedjesträckaren.