chrilleus
Motlem
Tycker att det låter som vakterna var mongos, inte du! ![Skrämd :skrämd :skrämd](/img/smilies/scared.gif)
![Skrämd :skrämd :skrämd](/img/smilies/scared.gif)
HusaBusa skrev:Precis en sån resa med vakter har jag också haft, det kom fram en vakt o ville se vad jag hade i fickan (fram på jeansen) jag var i mongolidfyllestadiet, hade inte gjort nåt dumt innan, så jag menade att det skulle han skita i.. jag hade knölat ner BÅDE telefon (5110) och plånbok, så det såg väl skumt ut.. då blev han ilsk o skulle känna, men det skulle han inte alls det enlig mig, så jag satte upp en hand, stoppteckendå small det, 3 vakter bara flög på mig, ett jävla tumult utbröt, man blir ju skogstokig när man blir oskyldigt omhändertagen... jag blev det iaf! fler vakter kom, jag blev rejält UTBUREN o KOM ALDRIG HIT IGEN tillsagd.. men det rättsliga slapp jag, dom var väl på bra humör mitt i allt ihop.. men fyfan va arg jag var.. har polarna berättat, hela historien är från polarna som var med, det enda jag minns är när jag låg unders i högen o jobbade mig uppåt.. sen small det.. =)
![]()
usch..
man ska inte va mongoloidfull, då får man problem
HusaBusa skrev:det hade nog förhindrat denna incidenten..![]()
M:et skrev:Här skulle jag kunna berätta vad som hände i fredags men tyvärr kommer jag inte ihåg ett spån av kvällen.
Det var någonting med "busgrogg", taxi och vakna i soffan hemma med en snarkande polare brevid. Konstigt...
KalleKulspruta skrev:Har inte varit ute sen jag träffa flickan min (detta var i januari!)
J: jaaskaahha en 8:a!
B: Nej, det ska du inte!
Kom ihåg att jag tyckte den smakade vatten![]()
mr_rockster skrev:Varför skulle du bara ha en halv grogg från början? .. En 16 är väl en standard?
KalleKulspruta skrev:...
Dessutom så skulle jag nog vart ganska död om jag hällde i mig en 16 efter den där kvartingen och allt annat jag drack den kvällen.
Jonne_boy skrev:härt talas om allemans rätten??
hade vg innan!!Fredrich skrev:Mustic: Var det ENDAST för händelsen på färjan som du fick IG eller låg det andra anledningar bakom det också?
r1666: Dom flesta har dåligt självförtroende och måste hävda sig stup-i-kvarten. Det är bara att spela med så dom känner sig viktiga.
Ken Keniff skrev:Jag ska berätta om en liten händelse ( av många).
Efter hårt festande så ska vi gå på mac d på kungsg och väl där så lyckas vi bli utslängda och då fick jag en snilleblixt , jag ska kolla om mc d chefen har som väktare nämligen kardborreslips , så jag går fram och fattar tag i slipsen och drar uppneruppneuppner och men se där , ingen kardborreslips................ han står där med huvudet guppandes och knuffar bort mig och säger - vad fan håller du på med , jag stegar då fram och snyter mig i hans slips och vänder på klacken och går därifrån.
smilee skrev:Tjena Ken. Minns du den gången då vi hade förfestat på Lilla Essingen och skulle ta en taxi till stan. Vi beställde taxin och gick efter ett tag ut på gatan. Precis då snodde några andra taxin precis framför näsan på oss. Du blev så förbannad så när taxin åkte iväg sprang du efter och gjorde en flying kick mot bilen. Du missade, men kul var detDet var samma dag som du hade snabbkokat HB på kaffebryggaren
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy