The fylleincidentertråden again

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Med tanke på hur många beväpnade freaks det finns ute på gatorna förvånar det inte att överspända dörrvakter ibland tar till övervåld. Jag fattar inte varför man tjafsar med dörrvakter, det leder ju sällan till att man kommer in, eller?
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
HusaBusa skrev:
Precis en sån resa med vakter har jag också haft, det kom fram en vakt o ville se vad jag hade i fickan (fram på jeansen) jag var i mongolidfyllestadiet, hade inte gjort nåt dumt innan, så jag menade att det skulle han skita i.. jag hade knölat ner BÅDE telefon (5110) och plånbok, så det såg väl skumt ut.. då blev han ilsk o skulle känna, men det skulle han inte alls det enlig mig, så jag satte upp en hand, stopptecken ;) då small det, 3 vakter bara flög på mig, ett jävla tumult utbröt, man blir ju skogstokig när man blir oskyldigt omhändertagen... jag blev det iaf! fler vakter kom, jag blev rejält UTBUREN o KOM ALDRIG HIT IGEN tillsagd.. men det rättsliga slapp jag, dom var väl på bra humör mitt i allt ihop.. men fyfan va arg jag var.. har polarna berättat, hela historien är från polarna som var med, det enda jag minns är när jag låg unders i högen o jobbade mig uppåt.. sen small det.. =)




:öl


usch..

man ska inte va mongoloidfull, då får man problem

de e därför de ska vara kvinnliga vakter
tror inte någon kille skulle säga emot om de skulle "känna på fickan " då :fakta
:tummenupp
 

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
det hade nog förhindrat denna incidenten.. :D
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
HusaBusa skrev:
det hade nog förhindrat denna incidenten.. :D

de stämmer nog väldigt bra.. men då hade väl varje kille lagt sina saker i framfickorna bara för o bli visiterade :tummenupp
 

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skåne
Hoj
snart 125:a
var utom lands med skolan klass resa!!(allt hande på polen färjan)
jag har 2 minnen kvar på en natt...
en att jag sa åt min lärare att dra åt helvete(jag använde snälla ord här)andra att jag spyde över relingen på färjan!!
vaknar upp ca:10,05(mina kläder var ner spyda och sönder) har sovit ute på en balkong(i järn ont över allt) och jag viste att klassen skulle samlas 10,00 i tullen.
jag fick springa då ner till hytten är låg minna saker över hela stället, packa(snabt som fan).
kommer ner till tullen titta på mig i speglen fan har glömt att byta kläder så jag bytte kläder utan för tull huset slängde kläderna i hamnen.kom in till läraren och sa att jag hadde glömt att ställa klockan(mina kompisar skrattar så dom håller på att dö )


ps.min lärare gav mig IG i alla hans ämnen
men roligt var det :crash
(orkar inte rätta det så det fins en massa stav fel)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
vakter

självklart ska man inte tjaffsa med vakter då detta kan förhindra framtida försök att komma in på sitt favvoställe,jag kommer numera in där och blev aldrig portförbjuden :) så här gick det till.......några veckor efter incidenten gled jag in på samma ställe igen och efter ca en timme knackade det på ryggen och en 120kilos dörrvakt ville prata med mig,snällt följde jag med till ett rum bakom garderoben där Vakten förklarade att så fort han lägger handen på mig är jag hans och han kan jaga mig över hela sverige om han nu så ville det :D jag nickade förstående och höll med......man måste ju verka underlägsen och smöra lite så att dom IDIOTISKA VAKTJÄVLARNA tror att dom är övre stående människor...detta hände för i sommar 3 år sen och är nog glömt..

ps alla vakter är inte dumma bara ungerfär XX%!!!! vad jag märkt är att många av vakterna är snälla bara man uppför sig :)
 

Fredrich

Susar omkring på Autobahn
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hamburg
Hoj
Blå ZX-9R. Mod: 00, Hugger, blått kåpglas, ombestyckade förgasare, Titan AkrapÖvik-bolton.
Mustic: Var det ENDAST för händelsen på färjan som du fick IG eller låg det andra anledningar bakom det också?

r1666: Dom flesta har dåligt självförtroende och måste hävda sig stup-i-kvarten. Det är bara att spela med så dom känner sig viktiga.
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Å faaan! Dricker ni busgroggar i uppsala med! =).. Busgroggar är bäst..

M:et skrev:
Här skulle jag kunna berätta vad som hände i fredags men tyvärr kommer jag inte ihåg ett spån av kvällen.
Det var någonting med "busgrogg", taxi och vakna i soffan hemma med en snarkande polare brevid. Konstigt...
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Varför skulle du bara ha en halv grogg från början? .. En 16 är väl en standard?

KalleKulspruta skrev:
Har inte varit ute sen jag träffa flickan min (detta var i januari!)


J: jaaskaahha en 8:a!

B: Nej, det ska du inte!

Kom ihåg att jag tyckte den smakade vatten :p
 

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
mr_rockster skrev:
Varför skulle du bara ha en halv grogg från början? .. En 16 är väl en standard?

hehe, ekonomin säger nej vetty =) det var ju inte happy hour vid det tillfället. :p


Dessutom så skulle jag nog vart ganska död om jag hällde i mig en 16 efter den där kvartingen och allt annat jag drack den kvällen.
 

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VFR 750 F -91
KalleKulspruta skrev:
...
Dessutom så skulle jag nog vart ganska död om jag hällde i mig en 16 efter den där kvartingen och allt annat jag drack den kvällen.

Hmm, kommer att tänka på en gammal polares definition av INGENTING:

Att dela ett kvarter/en kvarting på två.

Det är ingenting. :rolleyes:
 

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skåne
Hoj
snart 125:a
Fredrich skrev:
Mustic: Var det ENDAST för händelsen på färjan som du fick IG eller låg det andra anledningar bakom det också?

r1666: Dom flesta har dåligt självförtroende och måste hävda sig stup-i-kvarten. Det är bara att spela med så dom känner sig viktiga.
hade vg innan!!
så jag tror de efter som jag gorde allt som vi skulle...
jag hatar dumma lärare(men bara dumma) :crash
 

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
*upp!*



roligaste tråden på stället!


o nu när de e söndag o allt, så bode folk ha grejjer å förtälja!
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Jag ska berätta om en liten händelse ( av många).

Efter hårt festande så ska vi gå på mac d på kungsg och väl där så lyckas vi bli utslängda och då fick jag en snilleblixt , jag ska kolla om mc d chefen har som väktare nämligen kardborreslips , så jag går fram och fattar tag i slipsen och drar uppneruppneuppner och men se där , ingen kardborreslips................ han står där med huvudet guppandes och knuffar bort mig och säger - vad fan håller du på med , jag stegar då fram och snyter mig i hans slips och vänder på klacken och går därifrån.
 

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Vaxholm
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Tjena Ken. Minns du den gången då vi hade förfestat på Lilla Essingen och skulle ta en taxi till stan. Vi beställde taxin och gick efter ett tag ut på gatan. Precis då snodde några andra taxin precis framför näsan på oss. Du blev så förbannad så när taxin åkte iväg sprang du efter och gjorde en flying kick mot bilen. Du missade, men kul var det :bow Det var samma dag som du hade snabbkokat HB på kaffebryggaren :tummenupp


Ken Keniff skrev:
Jag ska berätta om en liten händelse ( av många).

Efter hårt festande så ska vi gå på mac d på kungsg och väl där så lyckas vi bli utslängda och då fick jag en snilleblixt , jag ska kolla om mc d chefen har som väktare nämligen kardborreslips , så jag går fram och fattar tag i slipsen och drar uppneruppneuppner och men se där , ingen kardborreslips................ han står där med huvudet guppandes och knuffar bort mig och säger - vad fan håller du på med , jag stegar då fram och snyter mig i hans slips och vänder på klacken och går därifrån.
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
smilee skrev:
Tjena Ken. Minns du den gången då vi hade förfestat på Lilla Essingen och skulle ta en taxi till stan. Vi beställde taxin och gick efter ett tag ut på gatan. Precis då snodde några andra taxin precis framför näsan på oss. Du blev så förbannad så när taxin åkte iväg sprang du efter och gjorde en flying kick mot bilen. Du missade, men kul var det :bow Det var samma dag som du hade snabbkokat HB på kaffebryggaren :tummenupp

Fortsättningen utanför Cheers på kungsholmsg då , chiliconcarnen som inte ville vara kvar i magen , hulka upp massor med chili och det skvätte som fan ..........självklart så hade jag vita brallor som nu var orange prickiga upp till knäna.
 

Henken

Guest
En ny

...var på en heltrevlig förfest igår med fina tjejer. Tidigare under dagen sträckte jag insidan av låret på en fotbollen så därför kan jag inte gå riktigt ordentligt. Jag o polaren ligger efter de andra, vi kommer på den smarta idén att han tar mig på ryggen så springer vi ikapp dem. Sagt & gjort, jag hoppar upp och han tar några stapplande steg i springfart men på grund av fyllan och det faktum att han inte är den fysiskt bäst tränade så blir det snabbt övervikt och vi rasar i backen med hans ansikte i gruset och jag som fin extravikt vilket resulterar i att ansikte & grus/asfalt möts i en smärtsam symbios. Han blöder och får en ordntlig bula i pannan som han måste besöka akuten för. Tursamt nog ligger den bara ett par hundra meter därifrån. Väl på akuten (tog länge att komma dit pga kraftig dimma..iaf i våra huvuden) tycker en annan polare att läkaren borde sy honom och försöker på olika sätt få honom till detta, även mutförsök. Tyvärr inte säger läkaren varvid polaren ber honom skära lite i honom så han får en anledning till att sy. Inte heller detta argument biter på läkaren men vi får iaf skratta åt scarfacemarcus idag.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top