The fylleincidentertråden again

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
bara inne och kollar så jag inte skrev några dumheter igår... men det verkar grönt :)
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
De där trelitersvindunkarna är alltid så lockande att öppna upp efter att dom är slut. Dels går det att fylla upp ett extra glas av slatten och dels kan man blåsa upp den där påsen som sitter inuti och ha som kudde eller hoppa på så den smäller.

Igår hade vi bestämt oss för att smälla en sån där påse ute i trappuppgången. Jag blåste upp den så hårt det bara gick och placerade den på mitten av golvet. Sen var det bara att ta sats, springa och hoppa. Grejen var att just den här påsen vägrade att gå sönder. Trots att jag kom flygande med all min kraft så höll den och istället studsade jag upp i luften igen och landade ändan före rätt på stengolvet glidandes mot väggen. Det gjorde ont :mad: Ungefär samma sak hände när polaren som väger några tiotals kilo mer än mig skulle prova, fast han lyckades att hålla balansen... Hans andra försök funkade dock. Vad är det nu som Harry brukar säga: "vilken jävla smäll" :)
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
engång var jag så full så jag trodde min pappa och syster som hämtade mig och tog min dricka var några a-lagare som skulle råna och kidnappa mig :)
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
berggren_martin skrev:
De där trelitersvindunkarna är alltid så lockande att öppna upp efter att dom är slut. Dels går det att fylla upp ett extra glas av slatten och dels kan man blåsa upp den där påsen som sitter inuti och ha som kudde eller hoppa på så den smäller.

Igår hade vi bestämt oss för att smälla en sån där påse ute i trappuppgången. Jag blåste upp den så hårt det bara gick och placerade den på mitten av golvet. Sen var det bara att ta sats, springa och hoppa. Grejen var att just den här påsen vägrade att gå sönder. Trots att jag kom flygande med all min kraft så höll den och istället studsade jag upp i luften igen och landade ändan före rätt på stengolvet glidandes mot väggen. Det gjorde ont :mad: Ungefär samma sak hände när polaren som väger några tiotals kilo mer än mig skulle prova, fast han lyckades att hålla balansen... Hans andra försök funkade dock. Vad är det nu som Harry brukar säga: "vilken jävla smäll" :)
Ok, nu citerar jag mig själv här :tungan

En polare skickade över ett kort på mig tagit i exakt precis omnämnda ögonblick, höll på att skratta ihjäl mig när jag fick syn på det. Gissa hur ont man hade 3 sekunder efteråt :huvet :rofl :rofl :rofl
 

Bifogat

  • PB090023liten.JPG
    PB090023liten.JPG
    55.7 KB · Visningar: 201

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
En gång vaknade jag med 2 halvtinade isterband bredvid mig i sängen,ett avrivet paket med pyttipanna på golvet o en hel ostbit med ett bitmärke över ryggen på mellan fötterna.När jag senare på dan skulle använda datorn så låg det risotto i hela tangentbordet.Sens moral,FYLLEKÄKA EJ UR FRYSEN :D
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
berggren_martin skrev:
Gissa hur ont man hade 3 sekunder efteråt :huvet :rofl :rofl :rofl

Nej, nej! Ont ska man stå ut med, men jag hoppas att du undvek permanenta skador (Och permanent. Det är fan inte snyggt på killar). Du måste kunna toura med mig i sommar!
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
berggren_martin skrev:
Ok, nu citerar jag mig själv här :tungan

En polare skickade över ett kort på mig tagit i exakt precis omnämnda ögonblick, höll på att skratta ihjäl mig när jag fick syn på det. Gissa hur ont man hade 3 sekunder efteråt :huvet :rofl :rofl :rofl
Förlängda ryggmärgen borde ju va synlig på dig numera?? :)
 
Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Macho Woman skrev:
Nej, nej! Ont ska man stå ut med, men jag hoppas att du undvek permanenta skador (Och permanent. Det är fan inte snyggt på killar). Du måste kunna toura med mig i sommar!
Inga permanenta skador och ingen permanentning heller ;)

Klart man inte backar för touring i första taget :)
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
ktmjacke skrev:
En gång vaknade jag med 2 halvtinade isterband bredvid mig i sängen,ett avrivet paket med pyttipanna på golvet o en hel ostbit med ett bitmärke över ryggen på mellan fötterna.När jag senare på dan skulle använda datorn så låg det risotto i hela tangentbordet.Sens moral,FYLLEKÄKA EJ UR FRYSEN :D
Det ska jag tänka på :hihi

Blev själv väckt av en granne framåt morgonen en gång när jag låg och sov över skrivbordet med ytterdörren öppen och flera liter ärtsoppa kokandes på spisen :rofl
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
ktmjacke skrev:
En gång vaknade jag med 2 halvtinade isterband bredvid mig i sängen,ett avrivet paket med pyttipanna på golvet o en hel ostbit med ett bitmärke över ryggen på mellan fötterna.När jag senare på dan skulle använda datorn så låg det risotto i hela tangentbordet.Sens moral,FYLLEKÄKA EJ UR FRYSEN :D

Sprit o grejor har man ju hittat på tgb nån gång, men risotto?? Det är fan inte illa!
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
t-rex skrev:
Sprit o grejor har man ju hittat på tgb nån gång, men risotto?? Det är fan inte illa!
Jääääääälit svårt att pilla ur oxå kan ja lova.
 

Dark_Messenger

Guest
Skulle ju lätt kunna fylla en sån här tråd själv känns det som. Nej jag vågar inte yttra mig.:rodnar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top