The fylleincidentertråden again

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hightuned skrev:
Blev full och råkade stoppa snoppen i mitt ex

Jag hörde om en kille på "Ön som gud glömde" som stoppade snoppen i en tänd maschall..... Flytande stearin.... 500 spänn fick han för kalaset.....Han sa att det inte gjorde ont.... :confused: :confused:

/Fröken gute
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Jag hörde om en kille på "Ön som gud glömde" som stoppade snoppen i en tänd maschall..... Flytande stearin.... 500 spänn fick han för kalaset.....Han sa att det inte gjorde ont.... :confused: :confused:

/Fröken gute

Inte medans han var full nä, men att vakna bakfull med svidande balle kan ju inte ha varigt någon höjdare?. :D
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Ah... Skulle ju lagt till att uttalandet kom i nyktert tillstånd....

/FW

Är det så att fröken försöker lätta sitt hjärta, var det i själva verket så att han stoppade snoppen i dig och sedan började den svida?. :D
 

Mingves

Guest
Jag och polaren skulle bara ta en sväng för några bärs så jag klädde inte upp mig speciellt, hade sneakers och Gsus t-shirt med dödskallar på och jeans... .
Men det bar sig inte bättre än att vi helt plötsligt stod i kön till Nivå i GBG.
Polaren hade köpt en redbull som han druckit ur och den ställde han dumt nog på den lilla bardisken som löper runt där kön går....
Efter ca 5.5 sekunder kommer en vakt rusande och skriker att e du fem år eller. Min polare som ser ut som 20 svarar kvickt nä jag e 29år. Gå och släng burken, får han till svar så kompisen springer iväg och slänger burken. Väl tillbaka så är det strax vår tur att komma in....
Då säger vaktskrället får jag se leg. Han tänkte porta oss för att de inte gillade oss:) Men tji fick han. Jag är ju 28 och min kompis 29 så då fick det bli nått annat tilltag. Du har för slafsig stil sa vakten till mig. Om man kollade längre bak i kön hade flera gummiskor och jeans.....som jag. Jag bara garavade åt vakten och sa att de var löjliga. Sen gick vi till Berså istället.


///M
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hightuned skrev:
Är det så att fröken försöker lätta sitt hjärta, var det i själva verket så att han stoppade snoppen i dig och sedan började den svida?. :D

Hmmm.... Då skulle jag knappast skriva det här, va!? Iof. inte så otrolig med tanke på att jag varit på det ställe där klamydia är mest utbrett i hela Sverige..... men FrökenW är känd för att köra med skydd! :D :squid

/FrökenW
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Hmmm.... Då skulle jag knappast skriva det här, va!? Iof. inte så otrolig med tanke på att jag varit på det ställe där klamydia är mest utbrett i hela Sverige..... men FrökenW är känd för att köra med skydd! :D :squid

/FrökenW

Knullar du i skinnställ?. :confused:
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Hightuned skrev:
Vakter=Den felande länken mellen mäniska och apa!. :fakta

helt rätt... vakter är enbart bra om det blir bråk. Dom är översittare som tror att de är bättre än alla... Det är iallafall min uppfattnig av vakterna...
 

Henken

Guest
Vakter ja, de kan ju vara roliga ibland :rolleyes:

Hursomhelst, hade fest hemma igår & det var ju roligt värre. Hade spelat laserdome på dagen & drack alkohol i mängder, ju fullare man blev dessto roligare hade vi. Mitt i allt stojj & stök kommer jag åt Ak´n som står lutad mot väggen & den ramlar omkull rakt på min tå! Eftersom den väger en del gör det ont som satan & jag skriker rakt ut, måttar en spark på väggen som dessvärre går sönder :eek:
Nåväl, inget man tänker på mer sen utan färden går ut till ett av uteställena. När vi står i baren ser jag en gummimatta av det mindre slaget med något reklamtryck som jag "absolut måste ta". Detta ser bartendern eller nån annan & tar igen det...inget mer med det tills jag efter 5 minuter ser en likadan som jag än en gång måste ha, lyckas ta den & vi går & sätter oss vid ett bord där vi sitter cirka en timme eller så. Sitter & rullar ihop mattan några ggr innan jag misster intresset.

Plötsligt knackar nån mig på ryggen & säger att det är dags för mig att gå hem. Jag vänder mig förvånat om & ser en vakt som förklarar varför. Jag opponerar mig såklart (inte otrevligt) och tycker inte att jag stör nån eller så men bartendern tyckte tydligen om sin lilla gumimatta så mycket att alla som lånar den måste åka hem.
Visserligen skulle de stänga 40 minuter senare men själva grejjen var löjlig tycker jag.

Så nu sitter man här med en blå tå, kan knappt gå & har ett hål i väggen :5sure
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tror många av dom som ratats från polishögskolan söker sig till väktaryrket... det skulle förklara en del av det övervåld som jag stött på. Tänk på att alltid ha händerna bakom ryggen ifall ni råkar i "bråk" med en vakt.

Nej tackar vet jag mindre pubar. Där är vakterna trevliga och pratsamma och försöker välkomna kunderna - inte skrämma iväg dom.
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
berggren_martin skrev:
Tror många av dom som ratats från polishögskolan söker sig till väktaryrket... det skulle förklara en del av det övervåld som jag stött på. Tänk på att alltid ha händerna bakom ryggen ifall ni råkar i "bråk" med en vakt.

Nej tackar vet jag mindre pubar. Där är vakterna trevliga och pratsamma och försöker välkomna kunderna - inte skrämma iväg dom.

Blir det bråk med vakter, ha bara med ett knippe bananer och kasta så springer de efter dem istället :cool:
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Hightuned skrev:
Vakter=Den felande länken mellen mäniska och apa!. :fakta



Vakter är världens avskum, dom blev säkert mobbade som barn och utstötta på gymnasiet...

Och det värsta är att det är helt omöjligt att sätta dit dom, en del skulle ha sig ett hembesök...
Eller som jag och ett par kompisar funderat på :D
Köra fram till entrén med bil, koppla den utvalde vakten till en bogserlina och sen plattan i mattan :tummenupp
 

redz

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Tuono V4R APRC -12
Svergies klantigaste?

Har lyckats med endel under sommaren, dock så berättar man ju aldrig lika bra som polarna som såklart alltid kommer ihåg allt skit man lyckas med.. :rodnar

För ungefär tre veckor sedan var folkparken öppen här, massa folk och en massa :öl.. När jag lyckats få i mig två gånger mer än vad jag borde dricka så drar vi oss mot parken och pubben där såklart vakterna vägrar släppa in oss innan alla visat legg. Men dum (full??) som jag var drar man fram busskortet istället, och när vakten förklarar att jag måste ha foto så han vet att det är jag blir jag tokig och skriker (på ett vänligt sätt ;) att någon måste ha snott det. :rodnar

Vakten och hans tre apor lessnar ur efter ett tag och säger åt mig att dra åt helvete, när jag sedan försöker hänga på polarna in blir det polisgrepp & utkastad. :finger

Ramlar runt utanför ett tag innan jag får tips att man kan ta sig över taggtråden och det 2m höga staketet skitlätt på baksidan. Vad jag då missade var att bara en bit ifrån mig står det en stor sten som man tydligen bara ska kunna hoppa från och över staketet.. Men neeej, självklart tar man fast tag om taggtråden och hoppar upp, försöker förgäves få tag med fötterna men halkar ner igen. Märker att det droppar färg från handen, mummlar något till polaren och drar mig tillbaka till entrén.. Då kommer det nån brud som skriker till och hävdar att jah har ju blod över hela byxorna. :tummenupp

Hade visst råkat rispa upp lillfingret några cm långt ända ner till benet, får lite papper och tackar nej till hjälp, gör det inte ont är det ju lugnt! Kravlar mig hemmåt och när man vaknar på morgonen blir det raka vägen till sjukan. Men då det gått för lång tid innan jag kom in kan dom inte sy utan det blir tejpning och spritvaddering i 7 dar :tummenupp

Usch va långt det blev, spar resten till nån annan gång, med bl.a bortvirrad ute på en stor jävla åker där jag cyklade hela vägen över (cykeln är mer eller mindre förstörd, aldrig sett ett sånt vint fanskap förut :)
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Gaah... jag måste väll släppa en jag med...


Det är Julafton -02
Jag och bror dricker friskt på släktmiddagen för att senare, fortsätta likadant hemma hos brodern i sällskap av ett antal kompisar. När vi blivit lagom på lyset för att gå ut så tar vi en taxi till krogen. Fftersom att det var julafton så var stämningnen av högsta klass, almänt känt är ju att man dricker ännu mer när man har roligt och mår bra. Så mer dricka i handen och ett par svängar på dansgolvet. Men efter ett anta öl/fernet's/drinkar bar det av på efterfest hos bror igen. Det dracks ännu mer och jag och en kompis bestämde oss efter ett tag för att vandra hemmåt. han bor åt samma håll som jag så vi gick tillsammans, när vi kom till hans hus så sa frågade ha om jag ville följa med upp! Det var klart som korvspad att jag ville! Fulla som rakadstridsbävrar sitter vi i alla fall och ljuger i hans bar, dricker hemmagjord julsnaps och lite annat ...tills allt var slut :hej

Min version av vad som hände sen:
Kompisen går in i köket (han bor igentligen i linköping så vi var i hans mors villa) och kommer sedan tillbaka, och säger ska du sova här eller? Javisst tänker jag och går och lägger mig.


Vad som hände:
Kompisen är hur full som helst och glömmer bort att jag är där när han är på toaletten. Så han går och lägger sig, jag däremot lägger mig på köksgolvet iklädd enbart boxershorts med kläderna ihopvikta perfekt bredvid mig. Vid 06.30 tiden kommer hans mor in i köket och ser mig. Jag utan att reagera på henne går upp på övervåningen, in i hans ena systers rum och fram till fönstret. Ställer mig och "spejjar" ett tag. Hon frågar vad jag gör, jag säger att jag kollar läget. Sen går jag in i hans 14åriga systers rum och lägger mig i hennes soffa, tar en liten tröja som täcke och ligger där ihopvikt som en konsumkringla. Då har kompisens morsa hittat mig och lägger på mig en filt. Sover som en stock till ca13 och mår som man förtjänar. Heelt ovetande om vad jag gjort går man upp och hälsar som vanligt, och går sen hem. Sov tills 09 på annandagen då jag gick och arbetade. Var fortfarande bakfull som en demon.



Ibland blir man sådär ryslig på lyset så man vaken talar konstigt, vinglar eller är onormal men hjärnan är heelt bortkopplad =)

//NoicE - PBR
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Jag och en polare drack whiskey för första gången för några år sedan. Som tur var så hade en "snäll" kompis köpt riktigt dyr whiskey ifrån Polen för hela 47 kr flaskan. :p :eek:

Vi börjad dricka lite kom ihåg att det inte smakde godis direkt... men den smaken försvann rätt fort...

Jag & polarn drack o drack. Blev riktgt redlös... :p

Några andra igänget drog iväg oss till den lokala pubben. Hänkade självklart på glad i vågen.
Beställde in en STOR kebabrulle tog ett bett sedan la jag den imot väggen som kudde och däckade.


Detta var inte poulärt av pizza ägaren Mostafa. Så han snobbde kebabrulle och kastade vill slänga ut mig... :fakta

Lungt sa jag ska bara på toa en sväng.

Gick in och fylle hela handfaten med spya.... :zpy

Sedan fick jag inte komma tillbaka på länge... :mad:



Mådde sådär bra dagen efter....
 

Jhonte

Dalmas Forever.
Gick med
23 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
08, Kawasaki Z750
När jag var i kos forra sommare så vaknade jag dagen efter med båda ogonbrynen bortrakade + att jag tydligen hade hälsat på ALLA i hotellet for alla visste då vem jag var... :) Skapligt pinsamt, men ack så bra start på veckan, halva innan overallt!. enjoy
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top