Svergies klantigaste?
Har lyckats med endel under sommaren, dock så berättar man ju aldrig lika bra som polarna som såklart alltid kommer ihåg allt skit man lyckas med..
För ungefär tre veckor sedan var folkparken öppen här, massa folk och en massa
.. När jag lyckats få i mig två gånger mer än vad jag borde dricka så drar vi oss mot parken och pubben där såklart vakterna vägrar släppa in oss innan alla visat legg. Men dum (full??) som jag var drar man fram busskortet istället, och när vakten förklarar att jag måste ha foto så han vet att det är jag blir jag tokig och skriker (på ett vänligt sätt
att någon måste ha snott det.
Vakten och hans tre apor lessnar ur efter ett tag och säger åt mig att dra åt helvete, när jag sedan försöker hänga på polarna in blir det polisgrepp & utkastad.
Ramlar runt utanför ett tag innan jag får tips att man kan ta sig över taggtråden och det 2m höga staketet skitlätt på baksidan. Vad jag då missade var att bara en bit ifrån mig står det en stor sten som man tydligen bara ska kunna hoppa från och över staketet.. Men neeej, självklart tar man fast tag om taggtråden och hoppar upp, försöker förgäves få tag med fötterna men halkar ner igen. Märker att det droppar färg från handen, mummlar något till polaren och drar mig tillbaka till entrén.. Då kommer det nån brud som skriker till och hävdar att jah har ju blod över hela byxorna.
Hade visst råkat rispa upp lillfingret några cm långt ända ner till benet, får lite papper och tackar nej till hjälp, gör det inte ont är det ju lugnt! Kravlar mig hemmåt och när man vaknar på morgonen blir det raka vägen till sjukan. Men då det gått för lång tid innan jag kom in kan dom inte sy utan det blir tejpning och spritvaddering i 7 dar
Usch va långt det blev, spar resten till nån annan gång, med bl.a bortvirrad ute på en stor jävla åker där jag cyklade hela vägen över (cykeln är mer eller mindre förstörd, aldrig sett ett sånt vint fanskap förut