Markus skrev:...
Jag har jättesvårt att ta dig på allvar faktiskt.
Det är ok!
Markus skrev:Det är synd, du är ju rätt skärpt egentligen.
Markus skrev:...
Jag har jättesvårt att ta dig på allvar faktiskt.
Markus skrev:Det är synd, du är ju rätt skärpt egentligen.
Ah nu förstår jag vad som är det största problemet. Att de är krigsfångar men de kallar dom för illegala kombatanter och kan därför skita i genevekonventionen. Det var ju lite sniket kanske kan man tycktekorvgubbe skrev:Bla bla bla krigsfångar illegala kombatanter
honkiie skrev:Att de är krigsfångar men de kallar dom för illegala kombatanter och kan därför skita i genevekonventionen.
korvgubbe skrev:Det är lite som om jag spöar upp dig med motiveringen:
- Holkiie din dumma djävel, du måste ju för i helvete lära dig att du inte får svära eller slåss!
Markus skrev:Hej och välkomna till grundkursen i pedagogik på Medborgarskolan, idag ska vi gå igenom olika metoder:
korvgubbe skrev:Killen sitter på ett datortek... Då måste man ju anpassa pedagogiken till rätt nivå!
Markus skrev:Tror du att de bara tog en femhundra på måfå utvalda getvaktarmuslimer?
General E skrev:Tror inte att USA skulle orka starta hela cirkus guantanamo utan anledning.
Jag tror inte dom som släpps kommer att åka hem och odla valmo, jag tror dom kommer att åka hem och vara väldigt väldigt arga på USA och hitta på tråkigheter. Tror också att det är ett problem för USA, de icke terrorister som sitter på guantanamo lär bli terrorister när de kommer ut.
Vi vet ju vad allas våran kubasvensk var för slags kille iallafall.Victor skrev:Det vet man ju inte. Eftersom dom inte är anklagade för något så borde ingen vanlig svensson här heller veta det.
honkiie skrev:Vi vet ju vad allas våran kubasvensk var för slags kille iallafall.
Victor skrev:Det vet man ju inte. Eftersom dom inte är anklagade för något så borde ingen vanlig svensson här heller veta det.
korvgubbe skrev:Jasså? Vad var han för kille då?
honkiie skrev:Vi vet ju vad allas våran kubasvensk var för slags kille iallafall.
Skulle fan inte förvåna mig. Men det skulle säkert vara en pr-förlust att att släppa alla dessa krigsförbrytare eller vad man kan kalla dom.Markus skrev:Eller tror du att de bara föste ihop några ragheads och skickade över dem till Kuba för skojs skull?
Victor skrev:Nä, faktiskt inte. Kan inte du återuppfrächa mitt minne och berätta vilka lagar han hade brutit mot?
Markus skrev:Bankrånare
Han har varit anklagad för jag minns inte vad i sverige och flydde innan domen fallit sen satt han i fängelse i.. belgien? för bankrån och rån mot värdetransport. Sen stack han och studerade islam och när han greps hade han väl 7-8 falska pass på sig?Victor skrev:Nä, faktiskt inte. Kan inte du återuppfrächa mitt minne och berätta vilka lagar han hade brutit mot?
Markus skrev:Bankrånare sejer ja.
Victor skrev:Frågade jag dig eller?
Det var ju discotekskillen som skulle svara på det.
honkiie skrev:...han har varit anklagad för jag minns inte vad .
Victor skrev:Frågade jag dig eller?
Det var ju discotekskillen som skulle svara på det.
korvgubbe skrev:Han anklagades för stöld men hade dragit till Portugal innan han utredningen var klar men väl i Portugal straffades han och fick därefter sitta 3.5 år i buren för rån av en bank och en värdetransport...
han hade alltså avtjänat sitt fängelsestraff. Anser du att vi sporadiskt ska kunna fängsla folk som är tidigare straffade enbart av den anledningen att de är tidigare straffade?!
OCh är inte meningen med straffet att man ska anses som "fri" när man väl suttit av ett straff?
- Äh, du är så skäggig och muslimsk så du ska bannemig få sitta ett par år till för vi tycker inte du är färdigstraffad!
honkiie skrev:Förstår du hur jag menar?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |