Jag tror du menar nej? Kan det stämma?korvgubbe skrev:
Jag tror du menar nej? Kan det stämma?korvgubbe skrev:
honkiie skrev:Jag tror du menar nej? Kan det stämma?
honkiie skrev:Jag tror du menar nej? Kan det stämma?
Fundera lite så återkommer jag senare ikväll eller imorgonkorvgubbe skrev:Rabble rabble
honkiie skrev:Fundera lite så återkommer jag senare ikväll eller imorgon
honkiie skrev:Ifall amerikanerna hittar en kille som är kapabel till bankrån och rån av värdetransport och som dessutom är extremt "islamistisk" eller vad jag ska kalla det hos en massa islamska terrorister så är inte jag den som kräver en jäklarns massa bevis iallafall och börjar kräva att vi ska ha hem killen. Förstår du hur jag menar?
Vilka fler ska "amerikanerna" kunna frihetsberöva utan att följa de konventioner de själva skrivit under?honkiie skrev:Ifall amerikanerna hittar en kille som är kapabel till bankrån och rån av värdetransport och som dessutom är extremt "islamistisk" eller vad jag ska kalla det hos en massa islamska terrorister så är inte jag den som kräver en jäklarns massa bevis iallafall och börjar kräva att vi ska ha hem killen. Förstår du hur jag menar?
korvgubbe skrev:Det tolkar jag som att jag förstod dig till punkt och pricka!
Markus skrev:Är det detta som kallas extensiv tolkning?
Personligen tycker jag du kan hålla käftent-rex skrev:Personligen tycker jag att det borde räcka med arbetslöshet.
Jag säger inte att det är rätt men jag anser inte att det är direkt fel. Men om de plockar en svensk muslimsk galning med ett gäng som de säger är muslimska terrorister och de säger sig ha bevis så är inte jag den som genast börjar ifrågasätta dom utan jag kan nog lita på deras ord.Gustav O skrev:Vilka fler ska "amerikanerna" kunna frihetsberöva utan att följa de konventioner de själva skrivit under?
honkiie skrev:...utan jag kan nog lita på deras ord.
SÅ när det gäller muslimer så gäller linjen hellre fälla än fria alltså?honkiie skrev:Jag säger inte att det är rätt men jag anser inte att det är direkt fel. Men om de plockar en svensk muslimsk galning med ett gäng som de säger är muslimska terrorister och de säger sig ha bevis så är inte jag den som genast börjar ifrågasätta dom utan jag kan nog lita på deras ord.
Samma här!t-rex skrev:Personligen tycker jag att det borde räcka med arbetslöshet.
Kanske för att de fick såna påtryckningar från oss?Gustav O skrev:SÅ när det gäller muslimer så gäller linjen hellre fälla än fria alltså?
Om nu Ghezali var en sådan galning och USA hade bevis undrar man ju varför han släpptes och inte dömdes?
honkiie skrev:Kanske för att de fick såna påtryckningar från oss?
Vad har min arbetslöshet med den här tråden/frågan att göra? Vad är det för elitsamhälle jag förespråkar och inte tillhör. Förklara för mig för jag var ju tydligen dum och förstår inte logik.HanneZ skrev:Samma här!
honkiie: Det känns som du förespråkar nån fom av elitsamhälle som du inte ens själv tillhör?
Lika mycket som "möjlig kriminalitet" har att göra med att man kan skicka folk hit och dit utan bevis.honkiie skrev:Vad har min arbetslöshet med den här tråden/frågan att göra? Vad är det för elitsamhälle jag förespråkar och inte tillhör. Förklara för mig för jag var ju tydligen dum och förstår inte logik.
Du som lärt dig logik i skolan kan förklara.
Men att jag tycker att det är en intressant idé att låta den delen av befolkningen som är smartast rösta i viktiga frågor och att jag är arbetslös har med saken att göra?HanneZ skrev:Lika mycket som "möjlig kriminalitet" har att göra med att man kan skicka folk hit och dit utan bevis.
Åter igen, det som diskuteras här har inget med logik att göra!
Den där meningen förstår inte jag, saknas det något ord eller vad?honkiie skrev:Men att jag tycker att det är en intressant idé att låta den delen av befolkningen som är smartast rösta i viktiga frågor och att jag är arbetslös har med saken att göra?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|