Hade inte du utbildning för sånt?HanneZ skrev:Den där meningen förstår inte jag, saknas det något ord eller vad?
Hade inte du utbildning för sånt?HanneZ skrev:Den där meningen förstår inte jag, saknas det något ord eller vad?
honkiie skrev:Hade inte du utbildning för sånt?
Utbildning för att förstå möjligen icke-fullständiga meningar? Nej, något sådant har jag inte läst.honkiie skrev:Hade inte du utbildning för sånt?
Som jag försökt påpeka nu aldeles för länge så har inte det med den här tråden att göra. Inte heller det faktum att jag inte har något fast arbete. Vill ni skriva nånting om det så kan ni skriva i demokrati tråden eller vad den hette. Eller så kan ni skriva ett pm till mig.Zee skrev:Du menar att man ska låta eliten rösta och de outbildade inte rösta?
Jag skulle vilja introducera ett nytt koncept som bara funnits i 5000 år eller så. Det kallas för demokrati, och i demokrati får alla en röst var.
Du kanske borde ha gjort det dåHanneZ skrev:något sådant har jag inte läst.
honkiie skrev:Edit: ja just ja, det är fredag, ska vi lägga ner och kramas istället?
korvgubbe skrev:Du vet att USAs främsta motivering till IRAK-invasionen var massförstörelsevapen..?!
Om du använder ignorefunktionen så slipper jag överexponeras för enfald. Tack på förhandHanneZ skrev:Den där meningen förstår inte jag, saknas det något ord eller vad?
Du har varit osedvanligt bitsk på sistone. Me like.Bingo skrev:Om du använder ignorefunktionen så slipper jag överexponeras för enfald. Tack på förhand
honkiie skrev:Personligen tycker jag du kan hålla käften
Jag säger inte att det är rätt men jag anser inte att det är direkt fel. Men om de plockar en svensk muslimsk galning med ett gäng som de säger är muslimska terrorister och de säger sig ha bevis så är inte jag den som genast börjar ifrågasätta dom utan jag kan nog lita på deras ord.
Chris Ash skrev:Aha ungefär som gamla kommunist-Sovjet eller nazi-Tyskland alltså? NKVD eller Gestapo kommer och hämtar din granne och säger att de har bevis för statsfientlig verksamhet, släpar iväg honom och skjuter honom på en bakgård.
Visst hade det varit skönt att bara kunna luta sig tillbaka och lita på deras ord istället för att ha onödig rättsäkerhet och sådant larv??
honkiie skrev:Personligen tycker jag du kan hålla käften
...
t-rex skrev:Lite jobbigt dock att bli ihopklumpad med massa andra människor som varandes opålitlig bara för att man faller utanför nån sorts mall...
Markus skrev:Deal with it, du är ju dessutom old.
t-rex skrev:Ligist!
Markus skrev:Måste man ta med hela Le Quoté? Det får man ju inte ens, enligt R-E-G-L-E-R-N-A
t-rex skrev:Vi står över reglerna
Swedie är på mässan, jag såg honom i en monter. Nu tar vi över SH!
Zee skrev:Markus Biaggi har inte tid. Han har fullt upp med att göra bort sig i den andra tråden.
t-rex skrev:Ajfan.
Aja, jag löser det själv, han får sin del av kakan senare.
hållundan skrev:Goddammit' hur fan orkar ni?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|