Solid snake
2002
Äh, smaken e som baken men ja gillar´t iaf ... Skiter man i steam å handlar från hemsidan kostar de f.ö 3.75 dollar om man e extra jude (som mej)
Äh, om det nu är så kul, varför fuskar du i det då? Va?
Äh, smaken e som baken men ja gillar´t iaf ... Skiter man i steam å handlar från hemsidan kostar de f.ö 3.75 dollar om man e extra jude (som mej)
War Z eller Infestation: Survival stories, som det numera heter, har ju blivit väldigt mycket bättre sen oktober när jag skaffade det. Bättre loot, större karta, etc.
E hemma med feber , provade lite igår ... v2 funka inte för mig (spelet krascha) å på "vanliga" så var Z's så jäääävla buggade att jag ragequittade , dom dök upp genom väggar,gick i slomo för att sedan ge mig 3 snabba till 5% liv osov .... nä får nog vänta på nån patch till
men bra att dom lagt till mera ammoloot å jag hittade faktiskt bandage/painkiller rätt så frekvent
provade lite ... kom in på v2 servarna .... hahah fan hittade en uppsjö med bössor,scopes å annat lattjo , synd att man inte får behålla när man loggar ur bara , ohjävlar vilka avstånd å lubba det var , vart rätt segt
men känns fortfarande lite för buggigt å random med zombiesarna för min smak...dom har lite att polera på
Hehe, kör ni detta än?
provade lite igen nu efter jag byggt ny speldator .... maxxat allt å snyggare vart det ..... men jisses vad själva grafikmotorn känns outdated (det e väll Unreal2 motorn om jag inte minns fel)
*blivit bortskämd med Frostbite och BF4 grafik *
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |